خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین هفته‌ی ملی رویداد از 20 تا 26 آذرماه در سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۰۲۴

هفته‌ی ملی رویداد برای اولین بار از20 تا 26 آذر ماه جاری و با هدف معرفی رویدادهای مختلف اقتصادی، صنعتی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در این هفته برنامه‌های ویژه‌ای برای برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان رویدادهای مختلف در نظر گرفته شده است.

حمید رضا احمدی دبیر برگزاری اولین هفته رویداد گفت: هفته‌ی رویدادیک هفته در سال است که قرار است در آن شرایط ویژه‌ای برای شرکت در رویدادهای مختلف فراهم شود و در هفته‌ی رویدادامسال حدود 150 رویداد مختلف از سرتاسر کشور برای بیش از 3000 هزار نفر در دسترس خواهند بود.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته‌ی رویداد «هفت روز برای توسعه‌ی فردی» است، افزود:هدف از برگزاری هفته‌ی رویداد،یکیادآوریبه افرادی استکه می‌توانند زندگی‌شان را تغییر دهند، به دنبال علایق‌شان بروند و تجربه‌های جدیدی کسب کنند و می‌خواهیم نشان دهیم که یکی از اصلی‌ترین راه‌های ممکن برای این کار، شرکت در رویدادهای مختلف است.

احمدی به چگونگی مشارکت در هفته رویداد اشاره کرد و گفت: برگزارکنندگان رویدادهای مختلف اقتصادی،صنعتی، اجتماعی، فرهنگی و هنری که قصد مشارکت در برنامه‌های این هفته را دارند می توانند با مراجعه به سایت اختصاصی هفته‌ی رویدادeventweek.ir و یا وبلاگ ایوند: blog.evand.com مراجعه و از شرایط ویژه‌ی این هفته باخبر شوند.

دبیر برگزاری اولین هفته رویداد خاطرنشان کرد: موضوع انتخاب‌شده برای امسال، توسعه‌ی فردی است که در هریک از روزهای جشنواره، به یکی از جنبه‌های آن خواهیم پرداخت؛ جنبه‌هایی مثل دنبال کردن علایق فردی،یادگیری، شبکه‌سازی و بهبود مسیر شغلی وبرای هر روز نیز مطالب ویژه‌ای در وبلاگ ایوند و سایت هفته‌ی رویداد منتشر خواهند شد.

وی با بیان اینکه در این هفته همچنین کارگاه ویرایش و درست نویسی،کارگاه مدیریت و روانشناسی کسب و کار و کارگاه تحلیل پتنت در حوزه دانش بنیان برگزار خواهد شد،گفت:مهم‌ترین بخش این هفته جمله «همه باهم در رویدادهای مختلف شرکت خواهیم کرد!»است وشرکت‌کنندگان در رویدادهای این هفته از 5 تا 25 درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز