خبرگزاری کار ایران

سمینار عمان دروازه ورود به تجارت جهان در خراسان رضوی برگزار می‌شود

کد خبر : ۴۲۶۶۸۳

سمینار عمان دروازه ورود به تجارت جهان ۲۷ آبان ماه در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی با سخنرانی مهندس سعید بخشی عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی شیراز و از فعالان بخش بازرگانی ایران و عمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، از جمله محور‌های سمینار عمان دروازه ورود به تجارت جهان می‌توانمعرفی اقتصاد عرب و عمان و راه‌های ورود به بازار این کشور / GOP / میزان صادرات و واردات از سایر کشورها / میزان صادرات و واردات از ایران پیش‌بینی وضعیت اقتصادی عمان تا سال ۲۰۲۰ / دسترسی به بازار / کشور‌های عربی / نحوه ی ورود به بازار کشور عمان چگونگی صادرات مجدد از عمان به اروپا و کشور‌های افریقایی / نحوه صادرات و واردات کالا از اروپا و امریکا به کشور عمان درباره منطقه ی آزاد اقتصادی عمان/ ظرفیت‌های موجود و صنایع مورد نیاز / ثبت شرکت و امتیازات آن و... اشاره کرد.

گفتنی است این سمینار از ساعت ۱۱ لغایت ۱۴ در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی به آدرس مشهد حاشیه بلوار وکیل آباد حد فاصل هنرستان و سامانیه پلاک ۲۵۲ برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۸۸۴۲۹۳۳ - ۰۵۱تماس و یا به آدرس اینترنتی www.mccim – ac .com مراجعه فرمایند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز