خبرگزاری کار ایران

با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی

نخستین اجلاس کاربرند برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۷۸۷

نخستین اجلاس کارآفرینان برندآفرین ایران با هدف افزایش سهم بازار تولیدات داخلی، پنچم و ششم دی ماه سال جاری به مدت دوروز در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار می شود.

به گزارش ایلنا،سید حجت هاشمی یرکی، دبیر کل اجلاس اظهار داشت:  شکوفایی استعدادهای پویای ملی، ترویج فرهنگ ملی سازی صنایع تجاری، حمایت از از تولیدکنندگان داخلی، و خودکفایی تجاری و فرهنگی از جمله رویکردهای این اجلاس دوروزه به شمار می رود.

وی حضور کارآفرینان و مدیران برجسته بخش خصوصی را نقطه عطف این مراسم برشمرد و افزود: تاکنون دستگاه های دولتی از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد استان تهران، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و انجمن صنفی مدیران مراکز دانش بنیان و  دانشگاه تربیت مدرس و ... حمایت خود را ازین رویداد بزرگ ملی اعلام کرده اند و پیش بینی می شود که به زودی تمامی وزارت خانه های و نهادهای ملی و فراملی به جمع حامیان این مراسم اضافه شوند.

هاشمی، در خصوص جشنواره کاربرند، خاطرنشان کرد: در حقیقت کاربرند رویکرد جدید است که در این اجلاس تلاش داریم به آن برسیم در واقع به تعبیر دیگر پل پرتابی قوی از کارآفرینی تا برندآفرینی است.

نخستین اجلاس کارآفرینان برندآفرین ایران، پنجم و ششم دی ماه توسط موسسه فرهنگی فرا روش یسنا به نشانی www.karbrand.ir  در مرکز اسناد و کتابخانه ملی برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز