خبرگزاری کار ایران

افتتاح بزرگترین کارخانه ریل خاورمیانه با حضور معاون اول رئیس جمهور در ذوب آهن

asdasd
کد خبر : ۴۲۲۳۸۷

بزرگترین کارخانه ریل خاورمیانه و 4 پروژه مهم تولیدی و زیست محیطی مهم دیگر در ذوب آهن اصفهان با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و جمعی از دیگر مسئولین کشور واستان اصفهان شنبه 8 آبان ماه به بهره برداری می رسد .

به گزارش ایلنا به نقل از ذوب آهن اصفهان؛ در سالی که با تدبیر مقام معظم رهبری با عنوان سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل نامگذاری شده است ، ذوب آهن اصفهان به عنوان مادر صنعت فولاد کشور ، با همت تلاشگران خود موفق شد ، بزرگترین کارخانه تولید ریل خاورمیانه را به منظور تولید این کالای استراتژیک احداث نموده و به بهره برداری برساند . تولید ریل ملی نه تنها صنعت حمل و نقل ریلی کشور را از واردات این محصول بی نیاز می کند ، بلکه با تامین ریل مورد نیاز کشور و توسعه حمل و نقل ، به توسعه زیرساخت های اقتصادی کشور نیز خدمت شایانی می نماید .

در زمان حضور معاون اول رئیس جمهور و سایر مقامات کشوری و استانی در ذوب آهن اصفهان علاوه بر پروژه تولید ریل ملی UIC60  ،‌ UIC54 ، U33 ، پروژه احداث ایستگاه ریخته گری  با ظرفیت اسمی یک میلیون تن شمش ، پروژه بازسازی واصلاح غبارگیرهای سیستم تصفیه گاز کنورتور ( که با اجرای آن برای سه کنورتور ذوب آهن ، این شرکت  به صنعت سبز تبدیل می شود ) ، پروژه گوگردزدایی از چدان مذاب و پروژه انتقال پساب زرین شهر  نیز افتتاح می شود .

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز