خبرگزاری کار ایران

نایب رییس کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

روش فروش اینترنتی محصولات سایپا ارزشمند و قابل تقدیر است

نایب رییس کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تلاش های سایپا در فروش اینترنتی محصولات برای عموم مردم از طریق کد ملی قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایپانیوز، داریوش اسماعیلی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با قدردانی از مجموعه وزارت صنعت معدن و تجارت و گروه خودروسازی سایپا، گفت: هفته گذشته ثبت نام رنو ساندرو استپ وی به شکلی صورت گرفت که ثبت نام از طریق نمایندگی ها انجام شد که نارضایتی برخی از متقاضیان این خودرو را به دنبال داشت و ظاهرا به جای اینکه عموم مردم بتوانند ثبت نام کنند، تعدادی از واسطه ها ثبت نام کردند و متاسفانه همان حواله با اختلاف قیمت در بازار به فروش رفته بود و این مسئله باعث اعتراض مردم شد.

اسماعیلی افزود: بر همین اساس سایپا دوباره 10 مهرماه ثبت نام برای خرید این خودرو را به روش اینترنتی و صرفا با کد ملی اعلام کرد که بدینوسیله از مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیران ارشد سایپا قدردانی می کنم که عکس العمل مثبت نشان دادند و شرایطی فراهم کردند تا عموم مردم بتوانند در طرح فروش اینترنتی این خودرو از شانس یکسانی برخوردار باشند.

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی گفت: روش فروش اینترنتی تدبیر درستی است و ما هم به عنوان کمسیون صنایع و معادن مجلس و نمایندگان مردم از این حرکت سایپا حمایت می کنیم.

 وی در خصوص توسعه محصول و انعقاد قرارداد با خودروسازان برتر نیز گفت: اصلی ترین مسئله در خصوص تمام خودروها از جمله خودروهای تولیدی گروه سایپا ، موضوع کیفیت است.

اسماعیلی تاکید کرد: تنوع از لحاظ فرم و شکل و نوع خودرو، خوب است ولی یکی از اصلی ترین مباحث کیفیت خودروها است و درخواست و مطالبه مردم و مجلس هم افزایش کیفیت خودروها است و لذا هر اقدامی که به افزایش کیفیت خودروها منجر شود برای مجلس اهمیت دارد.

وی افزود: سایپا در مسیر درستی حرکت می کند و قراردادهایی که با شرکای خارجی منعقد کرده  به شکلی است که سال به سال به میزان ساخت داخل خودروها افزوده خواهد شد و از قطعه سازان داخلی در کنار قطعه سازان خارجی حمایت خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۱۵۷۷۶