خبرگزاری کار ایران

آغاز بکار پنجمین همایش و نمایشگاه معدن و صنایع معدنی ایران

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۵۸۸

پنجمین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری درمعدن و صنایع معدنی ایران امروز با حضور ده ها شرکت تولیدی و سرمایه گذاری داخلی و خارجی در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از شاتا ؛ در این نمایشگاه بیش از 160 شرکت داخلی و 40 شرکت خارجی باز کشورهای آلمان، دانمارک، برزیل، شیلی ،فرانسه ، اوکراین،چین،سوئیس،آفریقای جنوبی،نیجریه،اسپانیا،انگلستان و لهستان،  جدیدترین تولیدات و خدمات خود را  در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

این نمایشگاه در سه بخش اصلی اکتشاف، استخراج و فرآوری در حال برگزاری است  و در آن انواع صنایع، تجهیزات و ماشین آلات معدنی، صنایع معدنی، شرکت های مختلف سرمایه گذار، موسسات مالی و اعتباری و مهندسین مشاور حضور و مشارکت دارند.

ارائه دستاوردهای تولیدکنندگان و صنعتگران معدن، معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری، آشنایی با زمینه های سرمایه گذاری در حوزه معدن و صنایع معدنی، یافتن بازارهای جدید و توسعه صادرات، تلاش برای رونق و توسعه تولید ملی ، بهبود فضای کسب و کار و معرفی ظرفیت‏ های معدنی کشور، جهت دهی سرمایه های داخلی و خارجی به بخش های معدن، انتقال دانش و تکنولوژی نوین و همچنین ایجاد زمینه رقابت سازنده بین شرکت ها از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

گفتنی است، پنجمین همایش و نمایشگاه فرصتهای سرمایه گذاری درمعدن و صنایع معدنی با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی (ایمیدرو)و سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی  برپا شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز