خبرگزاری کار ایران

رضا پدیدار عضو هیات نمایندگان اتاق تهران خبر داد

برگزاری کنفرانس بین‌المللی صنعت شیرآلات نفت و گاز در تهران

ارتقای دانش فنی و سطح تکنولوژی صنایع نفت و گاز ایران و تعامل آن با بنگاه‌های مطرح جهانی، جزو رویکردهای بخش‌خصوصی است

به گزارش ایلنا اولین کنفرانس خاورمیانه صنعت شیرآلات نفت و گاز با هدف آینده بهتر برای صنعت شیرآلات ایران، اسفندماه امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما در تهران برگزار می‌شود. کنفرانس بین‌المللی Valve World Middle East برای نخستین بار در تهران برگزار خواهد شد و طی دو روز برپایی، سازندگان، تامین‌کنندگان و شرکت‌های مرتبط با صنعت شیرآلات نفت و گاز ایران و جهان از نزدیک با آخرین پیشرفت‌های این صنعت آشنا شده و راه‌های همکاری و تعامل با یکدیگر را مورد بررسی قرار خواهند داد.

رضا پدیدار عضو هیات نمایندگان اتاق تهران که نماینده اتاق در کمیته راهبردی کنفرانسValve World Middle East 2017 است، با اعلام این خبر، افزود: در این کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی، صاحبان برتر تکنولوژی شیرآلات صنعت نفت و گاز دور هم گرد آمده و دانش و مهارت‌های فنی و علمی خود را به اشتراک خواهند گذاشت.

وی با اشاره به تشکیل کمیته راهبردی کنفرانس، گفت: این همایش صنعتی در حالی قرار است اواخر امسال برگزار شود که در شرایط پساتحریم، ارتقای دانش فنی و سطح تکنولوژی صنایع نفت و گاز ایران و تعامل آن با بنگاه‌های مطرح جهانی، جزو رویکردهای بخش‌خصوصی قرار گرفته است. کنفرانس خاورمیانه صنعت شیرآلات نفت و گاز، دوم و سوم اسفند ماه امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما در تهران برگزار خواهد شد.

در یک سال گذشته که از توافق هسته ای بین ایران و 1+5 می گذرد ایران میزبان کنفرانس ها و نمایشگاه های بین المللی بسیاری با حضور پر شور کارشناسان و شرکت های خارجی بوده است، همچنین در این مدت هیات های تجاری و دیپلماتیک متعددی به ایران سفر کرده اند. به اعتقاد کارشناسان برگزاری این نمایشگاه ها و ورود هیات های خارجی می تواند نقش مهمی در جذب سرمایه گذاران خارجی و همکاری های مشترک بین شرکت های ایران ( دولتی و خصوصی) با شرکت های بین المللی داشته باشد و به رونق اقتصادی و توسعه کشور منجر شود.

کد خبر : ۴۰۸۹۳۷