خبرگزاری کار ایران

همایش بزرگ موفقیت بانوان حماسه ساز اقتصادایران برگزارشد

asdasd
کد خبر : ۳۷۵۱۵۶

دبیر همایش بزرگ موفقیت بانوان حماسه ساز اقتصادایران با همچنین تاکید کرد: اگر در زندگ اهدافی دارید باید تغییر کنید و اگرچه بعد از تغییرات با مشکلاتی روبرو می شوید ولی در نهایت آینده موفقی را پیش رو خواهید داشت.

به گزارش ایلنا،دبیر همایش بزرگ موفقیت بانوان حماسه ساز اقتصادایران با بیان اینکه  انسان ها و جوامع  در حال پیشرفت هستند گفت: امروزه توانایی جسمی مهم نیست و همه چیز به ذهن افراد برمی گردد و در عصری که در آن زندگی می کنیم زنان نقش کلیدی و بسیار مهمی در پیشرفت جامعه ایفا می کنند و در جامعه ما نیز زنانی وجود دارند که در زمره موفق ترین زنان جهان در جامعه مشغول فعالیت هستند.

 مرجان بلاژ در همایش بزرگ موفقیت بانوان حماسه ساز اقتصادایران گفت: ما در عصر ارتباطات قرار داریم که در این عصر، اطلاعات مهم ترین سرمایه انسان ها محسوب می شود و اطلاعات حرف اول را می زند 

وی در عین حال بیان کرد: در عصر امروز نیازی نیست برای رسیدن به سعادتمندی دهه ها تلاش کنیم بلکه در طی2یا 3سال نیز می توان به سعادتمندی دست یافت؛ به طور کلی خودباوری، اعتماد به نفس،تلاش و داشتن اهداف مشخص از خصوصیات مهمی است که هر کسی می تواند به وسیله آن ها به موفقیت های بزرگ دست یابد

دبیر همایش بزرگ موفقیت بانوان حماسه ساز اقتصادایران با اشاره به نقش بسیار مهم زنان در تاریخ بشریت و دین اسلام  گفت: در آن زمانی که دختران را زنده بگور می کردند و زنان تنها وسیله ای برای تولیدمثل بودند و هیچ جایگاه دیگری نداشتند خداوند  نگینی از زنان عالم یعنی حضرت مریم را سرور زنان عالم قرار داده و بدون هیچ مردی از او پیامبری متولد شد که در کودکی سخن گفت و یا می توان به  زنی ثروتمتند یعنی حضرت خدیجه اشاره کرد که توانست  تاثیرات چشم گیری در دین اسلام داشته باشد و به جایگاه رفیعی دست یابد.

این مدرس بازاریابی شبکه ای در عین حال تاکید کرد:  مادرانی که برای رسیدن به اهدافشان در زندگی تلاش کرده باشند بهترین الگو برای فرزندانشان محسوب می شوند و در این همایش نیز می خواهیم به نقش بی بدیل زنان در اقتصاد هر جامعه ای تاکید کنیم  و در این راستا از زحمات تایماز ولیزاده از بزرگان عرصه بازاریابی شبکه ای تشکر و قدردانی می کنیم.

وی  از برگزاری کلاس های مبتنی بر نت ورک پاک در دو ماه آینده خبر داده و افزود: بعد از اتمام این دوره ها مدرک معتبری از مراکز ذیصلاح نیز به شرکت کنندگان داده می شود .

بلاژ در عین حال بیان کرد: در 25تیرماه نیز همایش بزرگ بازاریابی شبکه ای در سالن همایش های برج میلاد برگزار می شود که در آن 3 نفر نت ورکر معروف دنیا حضور خواهند داشت.

دبیر همایش بزرگ موفقیت بانوان حماسه ساز اقتصادایران تاکید کرد: اگر در زندگ اهدافی دارید باید تغییر کنید و اگرچه بعد از تغییرات با مشکلاتی روبرو می شوید ولی در نهایت آینده موفقی را پیش رو خواهید داشت.

بر اساس این گزارش همچنین مرجان وصالی، یک کارشناس فروش و بازاریابی دراین مراسم  درباره تفاوت موج ها و انقلاب های اقتصادی درتبدیل موج ها و اینکه در عصزحاضر فرصت های شغلی مطرح هستند و جنسیت و سن در آن ها مطرح نیست سخنارنی کرد.

وی افزود: تغییرات اساسی در طول تاریخ بشر که تحت عنوان موج  از آنها یاد می‌شود شامل عصر کشاورزی، عصر صنعت و عصر ارتباطات است که اطلاعات سرمایه اصلی در این دوره محسوب می شود.

همچنین فاطمه هادوی نیا یک کارشناس فناوری اطلاعات  نیز در همایش بزرگ موفقیت بانوان حماسه ساز اقتصادایران در مورد اشتغال بانوان در جامعه سخنرانی کرده و تاکید کرد که اگر جامعه ای بخواهد پیشرفت کند باید بر روی تربیت و رشد دختران سرمایه گذاری کند چون یک مادرتوانمند می تواند فرزندانی با این خصوصیات تحویل جامعه دهد .

وی با بیان اینکه امروزه شرایط برای اشتغال زنان سخت است به مقایسه  آمار اشتغال زنان در ایران و کشورهای پیشرفته پرداخته و اظهار کرد:در کشورهای پیشرفته  حدود 50درصد از نیروهای فعال کاری را زنان تشکیل می دهند ولی در کشور ما این رقم در حدود 15درصد است و به دلیل مصلحت اندیشی نیز این آمار کاهش یافته است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز