خبرگزاری کار ایران

آغاز بکار پنجمین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۷۴۰

بیش از 140 شرکت داخلی و 10 شرکت خارجی جدیدترین و نوین ترین صنایع، دستگاه ها ، ماشین آلات و دیگر دستاورد ها و تولیدات خود در حوزه مدیریت شهری و خدمات شهری را ارائه و به نمایش عموم گذاشتند

به گزارش ایلنا به نقل از شرکت نمایشگاه های بین المللی پنجمین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری که در نوع خود یکی از بزرگترین نمایشگاه های حوزه شهری منطقه خاورمیانه محسوب می شود، با حضور و مشارکت ده ها شرکت داخلی و خارجی و همچنین سازمان ها و دستگاههای مختلف حوزه شهری، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

 این نمایشگاه که از امروز تا ششم خرداد ماه برپاست،بیش از 140 شرکت داخلی و 10 شرکت خارجی جدیدترین و نوین ترین صنایع، دستگاه ها ، ماشین آلات و دیگر دستاورد ها و تولیدات خود در حوزه مدیریت شهری و خدمات شهری را ارائه و به نمایش عموم گذاشتند

پنجمین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهریدر فضائی بالغ بر 12 هزار متر مربع و در سالن های 8-9-10-11 و فضای باز نمایشگاهی برگزار شده است و در کنار شرکت های داخلی،شرکت هائی از کشورهای هلند، سوئد، آلمان،هند، اتریش، چین، ترکیه و ژاپن حضور و مشارکت دارند.

در این نمایشگاه همچنین شرکت‌های فعال در زمینه‌های‌حمل‌ونقل شهری، الکترونیک و فناوری اطلاعات، عمران و توسعه شهری، اقتصاد شهری و شیوه‌های تامین مالی پروژه، مبلمان شهری و فضای سبز، محیط زیست شهری، پسماند و خدمات شهری حضور دارند.

همچنین دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، بنگاه‌های تولیدی و خدماتی مرتبط با موضوع مدیریت شهری از حمل‌ونقل تا عمران و توسعه شهری نیز در نمایشگاه شرکت کرده و تولیدات و خدمات خودشان را در معرض دید علاقمندان قرار داده اند.

درپنجمین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری بسیاری از شهرداران و اعضای شورای شهرها، مدیران سازمان ها، مهندسان، مشاوران، شرکت ها و دیگر فعالان حوزه شهری کشور گردهم می آیند تا ضمن تبادل دانش، فناوری و اطلاعات، زمینه بکارگیری نوین ترین روش های توسعه همه جانبه شهری را فراهم کنند.

همزمان با برپائی پنجمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری چندین همایش، نشست و کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد که مهمترین آنها همایش تخصصی آموزشی«شیوه‌های تامین مالی پروژه» و «شهر هوشمند» است.

به‌روزرسانی شهرها و کمک به ارتقای مدیریت شهری،ایجاد بستری مناسب برای ارائه و فروش تولیدات ملی به سازمان ها و مصرف کنندگان حوزه مدیریت شهری، کمک به توسعه فروش عرضه کنندگان فناوری نوین،ارائه الگوهای مدیریت شهری، حضور تولید کنندگان خارجی برای انتقال فناوری روز دنیا و انتقال دانش به تولید کنندگان داخلی، مهمترین اهداف برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری است.

 پنجمین نمایشگاه بین المللی جامع مدیریت شهری از امروز تا 6 خرداد ماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز