خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم نامه همکاری بین ISQI و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

asdasd
کد خبر : ۳۷۲۱۱۲

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه، تفاهم نامه ای را با دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در خصوص همکاری های مشترک در زمینه برگزاری همایش ها و جوایز، توسعه کسب و کار، آموزش و مشارکت های بین المللی به مدت 3 سال امضا کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در جلسه امضای این تفاهمنامهکه با حضور مدیریت عامل و مدیران ارشد شرکت و ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد، مهندس اشکان گلپایگانی مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با اشاره به اینکه ISQI پتانسیل خوبی برای ارتباط با دانشگاه دارد و هم اکنون خلاء نبود این ارتباطات کاملا مشهود است، تصریح کرد: آرمان ذهنی ما در شرکت، همواره ایجاد فضای مثبتی بوده که در کنار توانمندی های فنی بتوانیم مباحث تئوری، علمی و دانشگاهی را نیز سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی افزود: یک سازمان اجرایی به تنهایی نمی تواند فعالیت های علمی بزرگی انجام دهد مگر اینکه یک مجموعه دانشگاهی را به عنوان حامی در کنار خود داشته باشد.

در ادامه دکتر طهمورث حسنقلی پور ریاست دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با بیان اینکه تمام تلاش ما ایجاد ارتباط بین دانشگاه و جامعه است، عنوان کرد: همه ما روزی دانشجو بوده ایم اما این مشکل سالیان سال است که در حیطه دانشگاه وجود دارد و ما تمام سعی خود را در زمینه مرتفع شدن آن به کار خواهیم بست.

در پایان نیز تفاهم نامه همکاری بین شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به امضاء رسید و مقرر شد در اسرع وقت کارگروه مشترک کار خود را آغاز نماید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز