خبرگزاری کار ایران

دومین اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران تیر ماه در تهران

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۸۸۴

دومین اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران (IMIS 2016) با عنوان " توسعه و سرمایه گذاری" در روزهای 21 و 22 تیر ماه 95 در تهران برگزار می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، هدف از برگزاری اجلاس مذکور ایجاد فرصت های ارتباطی، جذب سرمایه گذاری خارجی و همکاری میان شرکت های بین المللی و داخلی و همچنین اطلاع از آخرین دستاوردهای صنعت و معدن اعلام شده است.

 نخستین اجلاس معدن و صنایع معدنی ایران خرداد ماه سال قبل و پیش از آغاز برجام،‌ برگزار شد و مورد استقبال شرکت های بین المللی قرار گرفت.

محورهای اجلاس دوم،‌ در 6 بخش است که سه محور آن شامل «بسته های اکتشافی ایمیدرو برای شرکت های داخلی و خارجی» ، «مزیت و برتری در معدن ؛ تحقق ایجاد ارزش افزوده از طریق نوآوری، فناوری، بهره وری و مدیریت هزینه» و «بکارگیری راهکارهای منطبق تامین مالی برای طرح های معدن و صنایع ایران» است.

همچنین «مشوق های دولت ایران در جهت توسعه فعالیت های معدنی و افزایش سهم آن در اقتصاد»، «بررسی راهکارهای جهانی سازی بخش معدن و صنایع معدنی ایران» و «معرفی پتانسیل های سرمایه گذاری در زنجیره معدن و صنایع معدنی ایمیدرو؛ روش ها، قوانین و مقررات» از دیگر محورهای دومین اجلاس معدن و صنایع معدنی است.

تحولات گسترده در مناسبات بین المللی پساتحریم، شرایط لازم برای توسعه فعالیت های صنعت و معدن و صنایع وابسته را در کشور ایجاد کرده و برگزاری این اجلاس یکی از بزرگترین عرصه های بین المللی در زمینه سرمایه گذاری، همکاری اقتصادی و تجاری در کشور است که تمام بخش های مرتبط شامل زمین شناسی، اکتشافات معدنی، استخراج، فرآوری محصولات معدنی، متالورژی ، صنایع پایین دستی، تجهیزات و ماشین آلات، خدمات پشتیبانی، توسعه فناوری، بهبود وضعیت ایمنی، بهداشت و محیط زیست را پوشش می دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز