خبرگزاری کار ایران

پگاه؛ مجوز صادرات لبنیات به روسیه را دریافت کرد/ آغاز صادرات از 30 دی

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۷۴۰

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران از موفقیت شرکت متبوعش برای صادرات محصولات لبنی به کشور روسیه خبر داد و گفت: اولین محموله محصولات لبنی این شرکت 30 دی ماه به روسیه صادر خواهد شد.

 به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری سازمان توسعه تجارت علی رومی، ضمن بیان این مطلب خاطرنشان کرد: ۴شرکت پگاه فارس، تهران، گلپایگان و اصفهان پس از ممیزی‌های انجام شده توسط بازرسان سازمان دامپزشکی ایران و روسیه و با تایید کیفی و فرآیندهای تولیدی پگاه موفق به اخذ کد IR و مجوز صدور محصولات تولیدی خود به روسیه شده‌اند و علاوه بر این، ممیزی  4 شرکت تولیدی دیگرپگاه نیزانجام و در حال طی مراحل لازم برای صدور مجوز هستند.

وی ادامه داد: فرایند دریافت مجوز از یک سال  پیش آغاز شده و از 20 ژانویه (30 دی) صدور محصولات پودری، انواع پنیر و برخی محصولات استریل شده به روسیه آغاز می‌شود.

این صادرکننده نمونه ملی درباره بازار روسیه نیز گفت: بازار روسیه بازار بزرگی است و با توجه به تحریم‌های اروپا علیه این کشور فرصت مغتنمی در اختیار تولیدکننده‌های ایرانی قرار گرفته است که صادرات خود به این کشور را افزایش دهند.

رومی بر مقبولیت محصولات لبنی ایران در بازار روسیه تاکید و تصریح کرد: تاکنون با توجه به حضور محصولات شرکت پگاه ‌در نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و پنل‌های روسیه، محصولات لبنی این شرکت در این کشور محبوبیت لازم را بدست آورده است.

وی در پایان از پیگیری‌های سازمان‌های ذیربط و به ویژه سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه که نقش تعیین کننده‌ای در صدور این مجوز داشتند قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز