خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خدمات پس از فروش مدیران خودرو:

در سال 93 در میان شرکت‌های خدمات پس از فروش، رتبه نخست را کسب کردیم

asdasd
کد خبر : ۳۳۰۰۰۹

در نشست خبری مدیرعامل شرکت مدیران‌خودرو، رامین پیمان‌فر مدیرعامل خدمات پس از فروش مدیران خودرو در خصوص پیشرفت‌های این شرکت در سه سال اخیر توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ در نشست خبری مدیرعامل شرکت مدیران خودرو، رامین پیمان‌فر مدیرعامل خدمات پس از فروش مدیران خودرو در خصوص  پیشرفت‌های این شرکت در سه سال اخیر توضیحاتی ارائه داد.

وی گفت: ما در سال 93 توانستیم با بیش از 12 درصد رشد در بین سایر شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو رتبه اول را کسب کنیم و در سال 93 ، 5 نمایندگی رتبه یک و 16 نمایندگی رتبه دو را تاسیس کنیم و امسال نیز به مجموعه خود 8 نمایندگی رتبه یک و 56 نمایندگی رتبه دو را افتتاح کنیم.

عضو انجمن خدمات پس از فروش خودرو در خصوص میزان مراجعین افراد به تعمیرگاه گفت: در حال حاضر میانگین مراجعه خودروهای کل کشور 2.7 است اما خودروهای تولیدی مدیران خودرو 2 است که این نشان می دهد وضعیت ما از سایر خودروسازان کشور بهتر است. ما در نظر داریم تا پایان سال سه فروشگاه قطعات یدکی خود را احداث کنیم.

پیمان‌فر در خصوص معیار این ارقام گفت: این اعداد  میزان مراجعه هر خودروی تولیدی در سال به تعمیرگاه است به طور مثال خودروهای تولیدی این شرکت دو بار در سال به تعمیرگاه مراجعه می‌کنند که در محصولات ما کمترین مراجعه مربوط به خودروی MVM 110 با عدد 1.1 و بیشترین آن خودروی x33 با عدد 1.9 بوده است.

مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو میزان کارکنان شاغل در این شرکت را 140 نفر عنوان کرد و گفت: در سال گذشته مدت زمان نوبت برای تعمیرات 14 ساعته بوده که این عدد در شش ماهه امسال به 12 ساعت کاهش پیدا کرده است و اکنون نیز 9 ساعت است و امیدواریم تا پایان امسال به 6 ساعت برسیم.

پیمان‌فر از آمادگی این شرکت برای سرویس‌دهی به خودروهای مدیران خودرو در مدت تعطیلات نوروز در جاده‌های کشور گفت و افزود:  ما علاوه بر اینکه نمایندگی‌هایمان را مجهز به خودروهای امدادی کردیم با سه شرکت امداد خودرو در نقاط مختلف کشور قرارداد بسته‌ایم تا بتوانیم بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهیم.

پیمان‌فر از فروش گسترده قطعات تقلبی خودروها با برند و بسته‌بندی کمپانی‌های خودروساز در بازار خبرداد و گفت: برخی مراجعه‌کنندگان به تعمیرگاه‌های مجاز خودروسازان تصورشان بر این است که قطعات یدکی مورد استفاده در تعمیرات از سوی تعمیرگاه‌ها، قیمتی بالاتر از بازار دارد و بنابراین معتقدند که مراجعه به نمایندگی‌های مجاز، هزینه آنها را برای تعویض قطعات و تعمیر، بالا می‌برد.

عضو انجمن خدمات پس از فروش خودرو افزود: این در شرایطی است که برخی فروشندگان لوازم یدکی در بازار، قطعات یدکی تقلبی را با بسته‌بندی برندهای مطرح و خودروسازان در بازار به فروش می‌رسانند که قیمتی کمتر از قیمت قطعات اصلی عرضه شده در نمایندگی‌ها دارند، در حالی که برخی نمایندگی‌های خودروسازان، از تعویض قطعات حاشیه سود اندکی دارند و ترجیح می‌دهند که بخش تعمیر و خدمات را از نمایندگی خود حذف کنند، در حالی که این یک اجبار است که در کنار فروش خودرو، باید خدمات پس از فروش نیز داده شود.

وی تصریح کرد: از طریق انجمن صنفی خدمات پس از فروش پیگیر این هستیم که دولت تدبیری بیاندیشد که برای افرادی که قطعات تقلبی خودروها را به جای قطعات اصلی و در بسته بندی و با برند خودروسازان عرضه می‌کنند، جرایم سنگینی در نظر گرفته شود تا قطعات بی کیفیت، به نام تولیدکنندگان و خودروسازان تمام نشود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز