خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حمایت:

قانون نظام صنفی برای کالای موبایل اجرا نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۴۰۲

موضوع قاچاق کالا بویژه گوشی تلفن همراه، به دلیل موقعیت جغرافیایی و شرایط کشور به شکل قابل توجهی وجود دارد و به همین خاطر باید به موضوع مبارزه با قاچاق سرعت بخشید.

رئیس سازمان حمایت گفت: قانون نظام صنفی برای کالای موبایل اجرا نمی‌شود.

به گزارش ایلنا، سید جواد تقوی، رئیس سازمان حمایت برخورد قهرآمیز را آخرین حلقه زنجیره مبارزه با قاچاق کالا دانست و گفت: اجرای صحیح و درست قوانین و مقررات در موضوع مبارزه با قاچاق باید در اولویت فعالیت‌ها قرار گیرد.

جواد تقوی در نشست هم اندیشی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، اتحادیه ها و واردکنندگان گوشی موبایل در راستای ریشه‌یابی قاچاق این محصول، افزود: قانون نظام صنفی موجود در کشور در شرایط کنونی برای کالای موبایل اجرا نمی شود که باید این قانون هر چه سریعتر عملیاتی شود.

وی صدور فاکتور و برچسب قیمت را از اجزای قانون نظام صنفی برشمرد و اظهار داشت: متاسفانه این موارد در خصوص فروش گوشی های تلفن همراه به اجرا در نمی آید.

تقوی ادامه داد: موضوع قاچاق کالا بویژه گوشی تلفن همراه، به دلیل موقعیت جغرافیایی و شرایط کشور به شکل قابل توجهی وجود دارد و به همین خاطر باید به موضوع مبارزه با قاچاق سرعت بخشید.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه بازار کشور از جمله موارد حساس و اولویت دار این سازمان به شمار می آید، گفت: کاهش تعرفه و همچنین کوتاه شدن زمان ترخیص کالاها در گمرکات کشور باید از اولویت های مبارزه با قاچاق موبایل قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز