خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان چای در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

کاهش تولید چای در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۲۷۴

برای تعیین درصد خسارت دیدگی باغات چای از باغات فیلمبرداری و عکس برداری شد و برای سازمان حوادثغیر مترقبه نیز ارسال شده است.

رئیس سازمان چای با بیان اینکه به کشاورزان توصیه می‌کنیم باغ خود را بیمه کنند تا در صورت خسارت دیدگی متحمل فشار مضاعف نشوند، گفت: به کشاورزان اعلام شده است که تا پایان اردیبهشت فرصت دارند باغات خود را بیمه کنند که تعدادی این کار را انجام داده‌اند.

علی محرر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در رابطه با خسارت دیدگی باغات چای اظهار کرد: برای تعیین درصد خسارت دیدگی باغات چای از باغات فیلم برداری و عکس برداری شد و برای سازمان حوادثغیر مترقبه نیز ارسال شده است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه بیمه وابسته به بانک کشاورزی است تشکیلات جداگانه‌ای دارد که کشاورزان باید مراجعه کنند و افدامات لازم را انجام دهند مسئولین دولتی باید کمک کنند تا کشاورزانی که بیمه نشده‌اند بیمه شوند.

رئیس سازمان چای با اعلام اینکه ۵۱ درصد از چای برداشت شده در سال جاری چای درجه یک و باقی به صورت چای درجه دو می‌باشد، افزود: میزان تولید چای در سال جاری ۱۳ هزار و۷۰۰ تن بوده است که نسبت به سال گذشته ۵ درصد کاهش تولید داشته است.

وی در آخر با تاکید بر اینکه کاهش تولید چای در سال جاری به دلیل نبود بارندگی در کشور است، گفت: بخشی از باغات ما بدلیل آبیاری کم محصولاتشان کاهش یافته است وبا توجه به نبود بارندگی در ماه مرداد با کاهش تولید چای مواجه بوده‌ایم که چشمگیر نبوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز