خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران در گفتگو با ایلنا مطرح کرد:

تصویب لایحه " حمایت از تولید " در پایان سال / وقت‌کشی دولت برای استفاده از منابع صندوق توسعه ملی

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۰۰۴

شرایط اقتصادی کنونی کشور شرایط خاص و اورژانسی است و تصویب این لایحه به یکسال زمان نیاز دارد.

عضو کمیسیون عمران با بیان این مطلب که تصویب لایحه " حمایت از تولید " تا پایان سال زمان خواهد برد، گفت: دولت نباید منتظر تصویب این لایحه بماند و باید با ابزارهایی که دراختیار دارد فعالیت خود را آغاز کند، چرا دولت با وجود گذشت ۵ ماه از تصویب بودجه از منابع صندوق استفاده نکرده است.

محمد حسین میرمحمدی عضو کمیسیون اقتصاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص لایحه حمایت از تولید که امروز توسط وزیر اقتصاد در مجلس ارائه شد، گفت: شرایط اقتصادی کنونی کشور شرایط خاص و اوراژنسی است و تصویب این لایحه به یکسال زمان نیاز دارد.

وی با بیان این مطلب که روند پیشرفت کار دولت نسبت به شرایط کند است، افزود: دولت نباید تا زمان تصویب لایحه دست نگه دارد، تولید امراز دچار مشکل است باید با ابزارهایی که در اختیار دارد شرایط را برای فعالیت تولیدکنندگان مهیا کند.

این عضو کمیسیون اقتصادی با مطرح کردن این پرسش که چرا با گذشت ۵ ماه از تصویب بودجه تا کنون از تسهیلات صندوق توسعه استفاده نشده است نیز افزود: به همت دولت بودجه قبل از شروع سال ۹۳ مصوب شد چرا باید این زمان را از دست می‌داد.

میرمحمدی ادامه داد: مشکل تولید مشخص است و ابزار «قانون هدفمندی یارانه‌ها» و «انتشار اوراق مشارکت» همچنین استفاده از تسهیلات صندوق توسعه ملی در اختیار دولت قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز