خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی:

مستندات وزارت بهداشت در مورد روغن پالم هفته آینده به مجلس ارائه می شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۹۲۳

در زمینه سلامت مردم مصلحت اندیشی و محافظه کاری درست نیست و حق مردم است تا از اطلاعات واقعی مطلع باشند در این زمینه متاسفانه اکثر کارخانجات از روغن پالم استفاده می کردند.

دبیر کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی گفت: مستندات وزارت بهداشت در مورد روغن پالم هفته آینده به مجلس ارائه می شود.

سید محمد سادات ابراهیمی، دبیر کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص پیگری مجلس در مورد استفاده از روغن پالم در شیر و ماست پرچرب اظهار داشت: جلسه ای با حضور مسئولین وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، وزارت بهداشت، استاندارد و صنایع لبنی کشور در مجلس تشکیل شد و در خصوص استفاده از روغن پالم بحثو بررسی صورت گرفت.

وی افزود: بر این اساس مشخص شد استفاده از این روغن برای سلامت افراد جامعه مضر است و در کشورهای دیگر نیز در صورتی که از این روغن استفاده شود با نصب برچسب توضیحات مواد افزوده شده در لبنیات این موضوع به اطلاع مردم می رسانند تا در صورتی که فردی بیماری دارد از لبنیات استفاده نکند.

سادات ابراهیمی با بیان اینکه نظارت در این حوزه کافی نیست گفت: در زمینه سلامت مردم مصلحت اندیشی و محافظه کاری درست نیست و حق مردم است تا از اطلاعات واقعی مطلع باشند در این زمینه متاسفانه اکثر کارخانجات از روغن پالم استفاده می کردند.

وی در خاتمه گفت: مقرر شد هفته آینده وزارت بهداشت مستندات خود را در زمینه روغن پالم به مجلس ارائه دهد و جریمه کارخانجات متخلف نیز مشخص شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز