خبرگزاری کار ایران

آمار چهارماه نخست سال نشان می دهد؛

فزایش ۲.۶برابری تولید در ایران خودرو

کد خبر : ۱۹۱۸۷۱

مقایسه آمار تولید ایران خودرو در چهارماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حکایت از رشد حدود۲.۶ برابری - ۱۶۰ درصدی - تیراژ تولید دارد.

به گزارش ایلنا، با اجرایی شدن برنامه های جدید گروه صنعتی ایران خودرو، تیراژ تولید محصولات این شرکت در تیرماه امسال به ۵۳ هزار و ۷۷ دستگاه انواع خودروی سواری رسید که این عدد نشان دهنده رشد ۱۲۵درصدی تولید نسبت به تیرماه سال گذشته است. تولید ایران خودرو در تیرماه سال گذشته ۲۳ هزار و ۵۷۱ دستگاه خودرو بوده است.

برپایه این گزارش، فراوانی تجمعی تولید در ایران خودرو در چهارماه نخست امسال ۱۷۳ هزار و ۸۹ دستگاه خودرو است که مقایسه با فراوانی تجمعی در بازه زمانی مشابه در سال گذشته افزایش حدود ۱۶۰ درصدی، یعنی ۲.۶برابری را به ثبت می رساند. فراوانی تجمعی تولید در چهار ماه نخست سال گذشته ۶۶ هزار و ۷۷۵ دستگاه خودرو بوده است.

لازم به ذکر است با تمهیدات انجام شده در زنجیره تامین، ایران خودرو از ابتدای سال ۹۳ دیگر هیچ خودروی ناقص و بدون کسری تولید نمی کند.

این گزارش می افزاید، برقراری و تثبیت شرایط مطلوب در تامین قطعات و تولید ایران خودرو و تجاری سازی روزانه بیش از دوهزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو با برنامه ریزی دقیق و با تکیه بر منابع داخلی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز