خبرگزاری کار ایران

طی ۳ ماهه نخست امسال صورت گرفت:

صدور ۸۵ فقره پروانه بهره برداری معدنی در سراسر کشور

کد خبر : ۱۹۰۱۷۵

طی ۳ ماهه نخست امسال؛ اشتغال ایجاد شده از ناحیه صدورپروانه های بهره برداری معدنی برای یک هزارو ۲۵۰ نفر بوده که نسبت به ۳ ماهه نخست سال گذشته که این میزان برای ۵۴۰ نفر بوده است، رشد ۱۳۱.۴ درصدی را نشان می دهد.

طی ۳ ماهه نخست امسال به تعداد ۸۵ فقره پروانه بهره برداری معدنی توسط وزارت صنعت، معدن وتجارت صادر شده است که نسبت به ۳ ماهه نخست سال گذشته رشد ۶.۲۵ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش ایلنا؛ طی ۳ ماهه نخست سال ۹۲ تعداد پروانه های بهره برداری معدنی در سراسر کشوربالغ بر ۸۰ فقره بود.

براساس این گزارش؛ طی ۳ ماهه نخست امسال؛ اشتغال ایجاد شده از ناحیه صدورپروانه های بهره برداری معدنی برای یک هزارو ۲۵۰ نفر بوده که نسبت به ۳ ماهه نخست سال گذشته که این میزان برای ۵۴۰ نفر بوده است، رشد ۱۳۱.۴ درصدی را نشان می دهد.

در ادامه این گزارش آمده است: طی ۳ ماهه نخست امسال به تعداد ۳ هزارو ۷۲۳ فقره جواز تاسیس صنعتی توسط وزارت صنعت، معدن وتجارت در کشور صادر شده است.

برپایه این گزارش؛ در این مدت پیش بینی سرمایه گذاری ناشی از صدور جوازهای تاسیس صنعتی بالغ بر ۳۴۵هزارو ۱۸۰ میلیارد ریال بوده است.

در ادامه این گزارش آمده است: طی ۳ ماهه نخست امسال پیش بینی اشتغال ناشی از صدور جوازهای تاسیس صنعتی صادره برای ۹۱ هزارو ۶۶۵ نفر بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز