خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

بار اصلی خروج از رکود بر عهده بخش تولید و صنعت است

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۷۴۷

یزدانی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند به میزان کافی از سیاست های اقتصاد مقاومتی تعریف و تمجید شده است اما این راهبرد و سیاست نیاز به عمل دارد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بیشترین مسئولیت خروج کشور از رکود اقتصادی بر عهده این وزارتخانه است، گفت: تحقق و عمل به سازوکارهای اقتصاد مقاومتی قطعا منجر به بهبود شرایط اقتصادی کشور خواهد شد.

به گزارش ایلنا، علی یزدانی در مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان افزود: صنعت، معدن و تجارت موضوع شناخته شده ای در کشور است و اهمیت این حوزه در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری به خوبی تبیین شده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند به میزان کافی از سیاست های اقتصاد مقاومتی تعریف و تمجید شده است اما این راهبرد و سیاست نیاز به عمل دارد.

یزدانی اظهارداشت: در استانی مانند کردستان به دلیل مسائل مختلف می طلبد سازمان های توسعه ای با توجه به ظرفیت های موجود و در چارچوب منویات رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید گام اساسی بردارند.

وی با بیان اینکه ارائه آمار غلط و عمل نکردن به وعده ها از سوی مسئولان خط قرمز دولت یازدهم است، بیان کرد: عمل به منویات رهبری و همراهی با تشکل های مردمی از الزامات دولت تدبیر و امید است.

وی به مشکل بیکاری در استان کردستان هم اشاره ای کرد و افزود: براساس آمار منتشر شده اسفندماه سال گذشته از سوی مرکز آمار ایران کردستان پنجمین استان کشور از نظر بیکاری است که باید با تلاش و تدبیر در جهت رفع این معضل گامهای اساسی برداشته شود.

گفتنی است در این مراسم محمد دره وزمی حکم ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان را در یافت کرد.

پیش از این پیمان اسراری این مسوولیت را بر عهده داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز