خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق اصناف کشور:

بازار مصرف در ماه رمضان آرام است / مردم نگران تامین مایحتاج نباشند

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۱۳۴

نگران تامین مایحتاج خود نباشید، به طور منظم و برنامه ریزی شده بازار را مدیریت خواهیم کرد.

رییس اتاق اصناف کشور گفت: براساس بررسی‌های انجام شده و حضور بازرسان خوشبختانه بازار با هیچ گونه چالشی مواجه نبوده است و باید گفت که در ماه رمضان تا به امروز بازار آرام بوده است.

علی فاضلی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: متاسفانه طی سالهای گذشته بازار کشور بار‌ها دستخوش چالش‌های قیمتی و کمبود عرضه مایحتاج مردم بوده است اما خوشبختانه با توجه به اهمیت این مهم برای دولت و اصناف کشور تا به امروز بازار در آرامش بوده است و ما هیچگونه گزارش تخلفی را دریافت نکرده‌ایم.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه ضیافت نیز اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه کمک شایانی به تنظیم بازار کشور در ماه رمضان کرده است و بسیاری از هموطنان در سراسر کشور مایحتاج خود را با قیمت‌های مناسب از این نمایشگاه‌ها تهیه کرده‌اند.

رییس اتاق اصناف کشور گفت: براساس برنامه‌هایی که در دستور کار داریم تلاش خواهیم کرد تا بازار مصرف روند مطلوبی را طی کند بطوری که در این بازار نه مصرف کننده با مشکل روبرو شود و نه تولید کنندگان و اگر بتوانیم این مهم را به خوبی انجام دهیم توانسته‌ایم بخشی از وظایف خود را در این خصوص در راستای خدمت به مردم انجام دهیم.

فاضلی در پاسخ به این پرسش که چرا طی سالهای گذشته کشور در امر تنظیم بازار موفق ظاهر نشد و مردم هرساله با مشکلات جدیدی مواجه بودند نیز گفت: بهتر است به آینده نگاه کنیم و از اقدامات اشتباهی که تا به امروز انجام شده است درس بگیریم و در راستای اصلاح گام برداریم. اینکه در گذشته برخی نتوانستند امر تنظیم بازار را به درستی انجام دهند جای بحثدارد اما بهتر است بجای هرگونه بحثدر خصوص مدیران قبلی به افق روشن در آینده توجه داشته باشیم چرا که مردم برای بهبود شرایط دولت وقت را انتخاب کرده‌اند و بهتر است هم دولت و هم بخش خصوصی خواسته‌های عموم مصرف کنندگان را در این بخش برآورده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز