خبرگزاری کار ایران

کیفیت وقیمت مناسب قاچاق کالا را کاهش می دهد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۰۰۴

استاندار آذربایجان شرقی خواستار رفع مشکلات کمیته های اطلاعاتی، پیشگیری و تبلیغاتی فرهنگی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا در استان شد.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: با توجه به اینکه قیمت ها در قاچاق کالا تعیین کننده هستند بنابراین عرضه تولیدات با کیفیت و با قیمت مناسب موجب کاهش قاچاق کالا می شود.

به گزارش ایلنا، اسماعیل جبارزاده در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار کرد: باید تولید کنندگان استان را به سمتی هدایت کنیم که با تولیدات خوب و با کیفیت و در عین حال قیمت مناسب عرصه را بر قاچاقچیان کالا تنگ تر کنند. وی اضافه کرد: همواره پیشگیری بهتر از مبارزه بوده و در موضوع قاچاق کالا نیز باید با اطلاع رسانی های لازم و آگاه سازی مردم، از وقوع قاچاق کالا جلوگیری کنیم.
جبارزاده با اشاره با تاکیدات رهبر معظم انقلاب و همچنین دغدغه های دولت در خصوص مقابله با قاچاق کالا، افزود: قاچاق، نقطه مقابل تولید بوده و اهمیت مبارزه با قاچاق کالا به حمایت از تولیدات داخلی، صنعت و تجارت برمی گردد.
وی همچنین از دستگاه های مرتبط با امر قاچاق کالا در استان خواست تا قوانین جدید که سال گذشته به تصویب مجلس رسیده را با دقت مطالعه و ایرادات و نکته ضعف های آن را احصا و به کمیسیون گزارش دهند تا از این طریق به مراجع بالاتر ارجاع شود.
جبارزاده همچنین خواستار رفع مشکلات کمیته های اطلاعاتی، پیشگیری و تبلیغاتی فرهنگی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا در استان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز