خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صنعت:

۹۲ درصد مطالبات گندم‌کاران پرداخت شد

کد خبر : ۱۸۴۵۳۲

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: بیشترین خرید گندم مربوط به استانهای خوزستان، فارس، گلستان و کرمانشاه به ترتیب ۹۶۱ هزار و ۷۲۷ هزار و ۵۸۳ هزار و ۳۱۱ هزار تن و بیشترین درصد رشد خرید تضمینی گندم به نسبت کل خرید سال گذشته در استانهای ایلام، قزوین، تهران و مازندران بوده‌است.

مقدار خرید تضمینی گندم با رشد ۷۸ درصدی در ۳۱ استان به بیش از ۴ میلیون تن رسیده و حدود ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از بهای گندم‌های خریداری شده به کشاورزان در سراسر کشور پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تاکنون ۴ میلیون و ۸۰ هزار تن گندم از کشاورزان سراسر کشور خریداری شده که این مقدار، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشدی ۷۹ درصدی داشته است.
قبادی با بیان اینکه تاکنون پرداخت وجوه گندم‌ها به روز بوده، از واریز حدود ۳۹ هزار میلیارد ریال به حساب کشاورزان خبر داد و اظهار کرد: این مقدار پرداختی به کشاورزان برابر کل وجوه بهای گندم‌های خریداری شده در سال گذشته می‌باشد.
وی تشریح کرد: به استثنای بوشهر و هرمزگان که خرید گندم در این دو استان به پایان رسیده، خرید در تمامی نقاط کشور ادامه دارد و هم اکنون ۷۱۲ مرکز خرید در ۳۱ استان، جهت تحویل محموله‌های کشاورزان فعال می‌باشند. کشاورزان گندم‌های خود را در قالب ۶۳۰ هزار محموله به مراکز خرید تضمینی در سراسر کشور فروخته‌اند.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان عنوان کرد: بیشترین خرید گندم مربوط به استانهای خوزستان، فارس، گلستان و کرمانشاه به ترتیب ۹۶۱ هزار و ۷۲۷ هزار و ۵۸۳ هزار و ۳۱۱ هزار تن و بیشترین درصد رشد خرید تضمینی گندم به نسبت کل خرید سال گذشته در استانهای ایلام، قزوین، تهران و مازندران بوده‌است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز