خبرگزاری کار ایران

معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی:

محصولات با درجه کیفی مطلوب به کشور وارد می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۰۸۹

سطح سیستم آنالیز گندم و برنج موجود در داخل از برخی کشورهای اروپایی بالاتر است.

معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی گفت: محصولات با درجه کیفی مطلوب تا به امروز به کشور وارد شده است.
هدایت حاتمی، در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص انتشار اخباری در زمینه واردات گندم و برنج های آلوده گفت: واردات گندم، برنج و… حرف امروز و دیروز کشور نیست و سالیان طولانی است که این محصولات استراتژیک به کشور وارد می شود. در حال حاضر نیز در مبادی ورودی کشور دستگاه های نظارتی به طور تمام و کمال مشغول به فعالیت هستند.
وی افزود: همچنین علاوه بر آن نیز گواهی سلامت و بهداشت از مبدا صادر می شود و خوشبختانه تا به امروز هیچ گزارشی در خصوص آلوده بودن گندم، برنج و… اعلام نشده است و اخباری که در رسانه های منتشر می شود صحت ندارد.
وی اظهار داشت: تمامی مشخصات و آنالیزهای محصولات وارداتی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران بر روی وب سایت این شرکت قرار گرفته است و این که برخی می گویند از نظر کیفی محصولات وارداتی با مشکل مواجه است از سوی اینجانب تکذیب می شود، چرا که محصولات با درجه کیفی مطلوب تا به امروز به کشور وارد شده است.
به گفته وی باید توجه داشت که سطح سیستم آنالیز گندم و برنج موجود در داخل از برخی کشورهای اروپایی بالاتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز