خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان:

اولویت کاری ما رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی است

کد خبر : ۱۸۳۷۵۵

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان لرستان گفت: استفاده از محصولات تولیدی در سطح استان، عامل مهمی در راستای افزایش تولید و مشوق‌های تولیدی فعالان این بخش به شمار می‌رود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در این استان، نقش مهمی در رشدو توسعه اقتصادی و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید دارد.

به گزارش ایلنا؛ قدرت‎الله ولدی، گفت: با ایجاد کمیته پایش مسائل واحدهای صنعتی و معدنی مشکل‎دار را به صورت فوری پیگیری می کنیم.

به گفته ولدی؛ یک هزار و ۴۴۷ واحد صنعتی و ۱۴۵ معدن در استان لرستان وجود دارد که میانگین فعالیت این واحد‌ها در مجموع زیر ۲۰ درصد برآورد شده است.

وی در ادامه یادآور شد: استاندارلرستان یک هزارو۵۰۰ میلیارد تومان به دولت پیشنهاد داده جهت سرمایه در گردش و تسهیلات تکمیلی که در این زمینه ۶۵۰ میلیارد سرمایه در گردش و ۷۵۰ میلیارد اعتبار برای توسعه و تکمیل واحدهای تولیدی تا پایان ۹۳ اختصاص داده شده است.

وی تصریح کرد:: تا شهریور ماه امسال تمامی برنامه‌های معدنی استان لرستان، پایش و بانک جامع اطلاعاتی مربوطه نیز تشکیل و راه اندازی می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان لرستان در پایان گفت: استفاده از محصولات تولیدی در سطح استان، عامل مهمی در راستای افزایش تولید و مشوق‌های تولیدی فعالان این بخش به شمار می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز