خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای رقابت:

مردم فعلا برای خرید خودرو دست نگه دارند

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۲۰۳

در صورتی که شرایط مدنظر از سوی خودروسازان رعایت نشود آنها مشمول جریمه می‌شوند و قیمت‌های اعلام شده تا یک سال ثابت خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا شیوا رئیس شورای رقابت در یک نشست خبری که بعدازظهر امروز در محل این شورا برگزار شد با اشاره به چگونگی محسابه قیمت خودروها اظهار داشت: متوسط افزایش قیمت خودروها ۵.۵ درصد بوده و قیمت های جدید با احتساب هزینه استاندارد یورو ۴ و کیسه هوا تعیین شده‌اند.
شیوا از مردم خواست در صورتی که قصد خرید خودرو دارند فعلا دست نگه دارند زیرا ممکن است قیمت‌ها طی روزهای آینده التهاباتی داشته باشد اما با افزایش تولید خودروسازان به تدریج بازار آرام خواهد شد.
وی گفت: در صورتی که شرایط مدنظر از سوی خودروسازان رعایت نشود آنها مشمول جریمه می‌شوند و قیمت‌های اعلام شده تا یک سال ثابت خواهد ماند.
وی در خصوص عدم اعلام قیمت تندر ۹۰ در لیست قیمت‌های جدید گفت: تندر ۹۰ به صورت سی کی دی از سوی شرکت رنو پارس و در ایران خودرو پارس خودرو تولید می‌شود اما متاسفانه اطلاعات مربوط به این خودرو از سوی رنو پارس به شورای رقابت ارائه نشده استو
وی با بیان اینکه خودروسازان از فردامی‌توانند قیمت تولیدات خود را به روز رسانی کنند گفت: خودروسازان قول دادند که حاشیه بازار را جمع کنند.
وی در خاتمه گفت: مرکز ملی رقابت بازرسانی را برای کنترل عملکرد خودروسازان و بازار خودرو در نظر گرفته و در این خصوص مشکلی ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز