خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف در نشست مشترک اتحادیه های صنفی تهران با مسئولان سازمان امور مالیاتی:

آرامش کنونی بازار حاصل تعامل اصناف با دولت است

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۴۹۳

علی فاضلی در جلسه اتاق اصناف تهران با مسئولان امور مالیاتی تاکید کرد اصناف قانون را ۱۰۰درصد رعایت می کنند اما در موارد استثنایی نیازمند حمایت دولت هستند.

رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد: آرامش کنونی بازار حاصل تعامل اصناف کشور با دولت است.

به گزارش ایلنا، علی فاضلی در جلسه اتاق اصناف تهران با مسئولان امور مالیاتی تاکید کرد اصناف قانون را ۱۰۰درصد رعایت می کنند اما در موارد استثنایی نیازمند حمایت دولت هستند.

وی با بیان اینکه همکاری های اصناف با دولت در آینده هم ادامه خواهد یافت، افزود: تعامل و همکاری اصناف با دولت سبب حفظ منافع نظام خواهد شد.

فاضلی تصریح کرد: هیچ صنفی حق ندارد نسبت به پرداخت مالیات کوتاهی کند هر چند که قانون استثنائاتی دارد که برای حل مشکلات اصناف می توان از آن بهره گرفت.

وی از فعالان صنفی خواست اظهار نامه های مالیاتی خود را به موقع ارسال کنند تا مسئولان مالیاتی نیز بتوانند بر اساس توافقنامه امضاء شده، به شکل مطلوبتری به اصناف کمک کنند.

در این جلسه چند تن از روسای اتحادیه های صنفی مسایل و مشکلات خود را در رابطه با اظهار نامه های مالیاتی مطرح کردند که پاسخ های لازم از سوی حسین وکیلی معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی و حسین بنی صفار رئیس کل امور مالیاتی تهران داده شد.

از جمله مسایل مطرح شده توسط رؤسای اتحادیه های صنفی تهران می توان به افزایش چندین برابری مالیات عملکرد سال ۹۲ نسبت به سال ۹۱، کم دقتی بعضی از ممیزین مالیاتی در محاسبه درآمد اعضای صنوف و لحاظ نکردن افزایش نرخ حامل های انرژی برای تعیین مالیات برخی صنوف تولیدی و خدماتی اشاره کرد.

لازم به ذکر است امسال بین اتاق اصناف تهران و مسئولان امور مالیاتی توافقنامه جامعی امضاء شده تا اعضای صنوف از میزان افزایش مالیات عملکرد سال ۹۲ مطلع شده و برای پرداخت مالیات از طریق اظهارنامه های الکترونیکی اقدام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز