خبرگزاری کار ایران

عضو هیأت مدیره پست‌بانک ایران خبر داد

وام‌های میلیاردی بدون ضمانت برای کشاورزان

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۰۰۹

۵۰۰ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی برای اختصاص تسهیلات به طرح‌های کوچک و بزرگ بخش کشاورزی در روستاها به این بانک اختصاص یافته است.

عضو هیأت مدیره پست‌بانک ایران گفت: با اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی و بر اساس تفاهمنامه با سازمان نظام مهندسی کشاورزی، برای طرح‌های کشاورزی از ۵۰ میلیون تومان تا ۱۰ میلیارد تومان وام و آن هم بدون ضمانت داده می‌شود.
به گزارش ایلنا، علی نعمتی امروز در نشست خبری در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با اعلام این خبر اظهار داشت: ۵۰۰ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی برای اختصاص تسهیلات به طرح‌های کوچک و بزرگ بخش کشاورزی در روستاها به این بانک اختصاص یافته است.
عضو هیئت مدیره پست بانک ایران افزود: تفاهم‌نامه‌ای با سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور منعقد شده است که این تسهیلات با معرفی شعبات این سازمان در شهرستان‌ها و روستاها پرداخت شود.
نعمتی گفت: این تسهیلات بستگی به کوچکی و بزرگی طرح از ۵۰ میلیون تومان تا ۱۰میلیارد تومان پرداخت خواهد شد.
به گفته این مسئول، نرخ سود این تسهیلات از ۱۵ تا ۲۲ درصد متغیر خواهد بود.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور نیز افزود: این میزان نرخ سود بررسی شده است و اصولا توجیه اقتصادی این میزان سود اثبات شده و به همین دلیل به تصویب رسیده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز