خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اصناف و بازرگان وزارت صنعت معدن و تجارت تاکید کرد:

اصلاح شبکه های توزیع وشفاف سازی نظام توزیع در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۰۴۵

هدف از برگزاری روز اصناف تجلیل از فعالان صنفی و تبیین جایگاه اصناف در اقتصاد ملی و بازیابی نقش اصناف در توسعه اشتغال کشور است.

رئیس مرکز اصناف و بازرگان وزارت صنعت معدن و تجارت بر اصلاح شبکه های توزیع و شفاف سازی نظام توزیع در کشور تاکید کرد
به گزارش خبرنگار ایلنا، نکویی مهر رئیس مرکز اصناف و بازرگان وزارت صنعت معدن و تجارت صبح امروز در مراسم روز ملی اصناف با اشاره به سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: این سیاستهای سرلوحه تحول و توسعه کشور است.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی به عنوان مدل توسعه در افزایش تولید و توسعه صادرات مطرح است.
نکویی مهر ادامه داد: در این میان اصلاح شبکه توزیع و شفاف سازی نظام توزیع از اهمیت و یژه ای برخوردار است چراکه نقش عمده مخاطب در اقتصاد مقاومتی اصناف هستند که در صورت برنامه ریزی درست می توان شاهد پیشر فت در این حوزه بود.
وی با بیان اینکه اصناف ۲۵ درصد از اقتصاد کشور را در بر می گیرد گفت: هدف از برگزاری این روز تجلیل از اصناف و تبیین جایگاه اصناف در اقتصاد ملی و بازیابی نقش اصناف در توسعه اشتغال کشور است.
وی افزود: تعداد شبکه های توزیع درکشور هر روز رو به رشد است که نیاز سازمان دهی دارد.
نکویی مهر با اشاره به اصلاحیه قانون نظام صنفی کشور گفت: در فروردین ماه سال گذشته اصلاحیه این قانون ابلاغ شد که بسیاری از خواسته های اصناف در این قانون مطرح شده بود و در شش ماه گذشته نیز ۱۴ آیین تدوین و تصویب و ابلاغ شد.
وی گفت: تسهیل و تسریع امور رویکرد اصلی این اصلاحیه بود.
وی در خاتمه خاطر نشان کرد: سیاستهای توسعه اصناف کمتر مورد توجه بوده و نبود راهبرد وبرنامه مدون توسعه ای برای اصناف از موانع محقق شدن سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و رشد اقتصادی اصناف بوده است.
به گزارش ایلنا مراسم روز ملی اصناف صبح امروز با حضور محمد رضا نعمت زاده، وزیر صنعت معدن و تجارت، اسحاق جهانگری، معاون اول رییس جمهور، مجتبی خسرو تاج معاون وزیر، علی فاضل رئیس شورای اصناف، علی عسگری رئیس امور مالیاتی و ارسلان فتحی پور نماینده مجلس و جمعی از فعالین حوزه اصناف در سالن همایش کتابخانه ملی برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز