خبرگزاری کار ایران

بر اساس آمار گمرک

صادرات کاکائو و توتون در اردیبهشت ماه افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۱۹۱

مقایسه‌ای صادرات برخی اقلام در اردیبهشت ماه سال ۹۳ نشان می‌دهد که کاکائو و فرآورده‌های آن در این مدت یک میلیون و ۹۲۲ هزار و ۸۷ دلار صادر شده که این در مقایسه با مدت سال قبل از لحاظ ارزش ۲۳۴.۴۵ درصد و از لحاظ وزن ۳۲۴.۴۸ درصد رشد داشته است.

آمارها نشان می‌دهد در اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل صادرات کاکائو و توتون و تنباکو افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا، آمار مقایسه‌ای صادرات برخی اقلام در اردیبهشت ماه سال ۹۳ نشان می‌دهد که کاکائو و فرآورده‌های آن در این مدت یک میلیون و ۹۲۲ هزار و ۸۷ دلار صادر شده که این در مقایسه با مدت سال قبل از لحاظ ارزش ۲۳۴.۴۵ درصد و از لحاظ وزن ۳۲۴.۴۸ درصد رشد داشته است.

همچنین در بخش توتون، ‌تنباکو و بدل توتون و تنباکوی ساخته شده نیز ۴۷ هزار و ۹۱۰ دلار در اردیبهشت ماه سال جاری صادرات وجود داشته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش ۳۴۳۵.۷۹ و از لحاظ وزن ۵۶۹۳.۳۶ درصد رشد نشان می‌دهد.

همچنین در بخش صادرات نوشابه‌ها، آبگونه‌های الکلی و سرکه نشان می‌دهد از لحاظ ارزش دلاری ۴میلیون و ۵۵۱ هزار و ۱۰۹ دلار بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل منفی ۲۹.۳۷ درصد از لحاظ ارزش کاهش داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز