خبرگزاری کار ایران

مجتبی خسروتاج تاکید کرد:

ضرورت توجه واحدهای تولیدی به جایگاه بسته بندی محصولات

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۷۵۶

نگاه بنگاهها به موضوع بسته بندی در فرایند تحلیل رقابت باید بیشتر از گذشته جدی گرفته شود چرا که در عرصه رقابت داخلی و خارجی و جلب رضایت مشتری این موضوع از جایگاه خاصی برخوردار است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه صنعت بسته بندی محصولات باید از سوی بنگاههای اقتصادی جدی گرفته شود گفت: امروز بخش مهمی از رونق یک بنگاه اقتصادی در فضای تجارت داخلی و خارجی را توجه به صنعت بسته بندی محصول تشکیل می دهد.

به گزارش ایلنا، مجتبی خسرو تاج با اشاره به اینکه چگونگی بسته بندی محصولات تاثیر بسزایی در کسب بازار و توسعه فعالیت اقتصادی دارد تصریح کرد: از این رو ارتقای صنعت بسته بندی محصولات و ایجاد زیرساختهای لازم دراین رابطه علاوه بر اینکه باید از سوی دولت مهم تلقی شود ضرورت توجه بیشتر بنگاهها و فعالان اقتصادی را به این مهم می طلبد.

وی افزود: نگاه بنگاهها به موضوع بسته بندی در فرایند تحلیل رقابت باید بیشتر از گذشته جدی گرفته شود چرا که در عرصه رقابت داخلی و خارجی و جلب رضایت مشتری این موضوع از جایگاه خاصی برخوردار است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت یادآور شد: امروز بسیاری از محصولات صرفا به دلیل بسته بندی مناسب، شکل و نوع بسته بندی در بازار مصرف و رقابت، از نفوذ خوبی بهره مند هستند چرا که نحوه و شکل ارائه محصول به دست مصرف کننده در دنیای امروز بسیار مهم است.

وی درادامه خاطر نشان کرد: دراین بین موضوع حائز اهمیت شناخت و آشنایی بنگاهها و شرکتهای صادراتی در مواجه با چگونگی ارائه و نوع بسته بندی محصولات است تا بتوانند جایگاه مناسب را در مقابل رقبای داخلی و خارجی از آن خود کنند.

خسرو تاج تامین مواد اولیه و ارائه تسهیلات لازم برای توسعه صنعت بسته بندی را وظیفه دولت دانست و گفت: از یک سو حذف موانع برای واردات مواد اولیه مورد نیاز صنایع بسته بندی و از دیگر سو نهادینه سازی فرهنگ اهمیت به بسته بندی محصولات در بین فعالان عرصه تولید و تجارت دو موضوعی است که توجه خاص مسئولان را طلب می کند.

به گفته وی؛ کسب آموزشهای تخصصی در زمینه نقش بسته بندی در بازاریابی و صادراتی کردن یک محصول ضرورتی است که نیازمند توجه جدی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز