خبرگزاری کار ایران

سیامک دولتشاهی در گفت و گو با ایلنا:

ایران پتانسیل صدور ۲۰ میلیارد دلاری خدمات فنی و مهندسی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۵۴۴

اتحادیه پیمانکاران ترکیه(TCA)، طرفین نسبت به امضای تفاهمنامه همکاری(MOU) در خصوص مشارکت پیمانکاران ایرانی و ترک برای اجرای پروژه در کشور ثالث، ابراز علاقمندی کردند.

دبیرکل انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی گفت: ایران هم اکنون در بخش صدور خدمات فنی و مهندسی توان صدور ۲۰ میلیارد دلار پروژه را دارد.

سیامک دولتشاهی در گفت و گو با ایلنا گفت: ایران هم اکنون در بخش صدور خدمات فنی و مهندسی توان صدور ۲۰ میلیارد دلار پروژه را دارد که می تواند از این قابلیت در همکاری با پیمانکاران ترکیه در چارچوب پروژه های مشترک، بهره گیرد.

وی در ادامه، ضمن ابراز امیدواری از نتایج اثربخش روابط ایران با کشورهای منطقه در توسعه تعاملات تجاری به ویژه صادرات خدمات فنی و مهندسی کشور، اظهار داشت: طی مذاکرات صورت گرفته با مقامات اتحادیه پیمانکاران ترکیه(TCA)، طرفین نسبت به امضای تفاهمنامه همکاری(MOU) در خصوص مشارکت پیمانکاران ایرانی و ترک برای اجرای پروژه در کشور ثالث، ابراز علاقمندی کردند.

وی اذعان داشت: در طی دیداری که در شهر آنکارا و در دفتر اتحادیه پیمانکاران ترکیه صورت گرفت، چیدم چینار، دبیرکل این اتحادیه، از علاقمندی شرکت های پیمانکار ترک نسبت به تبادل تجربیات و اطلاعات فنی با همکاران ایرانی خود خبر داد و تأکید کرد که مشارکت بخش های خصوصی دو کشور برای اجرای پروژه های مشترک فنی و مهندسی در منطقه، در رقابت با پیمانکاران بزرگ دنیا، مزیت مهمی به شمار می رود که براساس این تفاهمنامه و در آینده ای نزدیک، محقق خواهد شد.

دولتشاهی در ادامه افزود: انجمن صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران، به زودی پیش نویس این تفاهمنامه را ارائه خواهدکرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز