خبرگزاری کار ایران

در معاونت تولید نیروی محرکه صورت می‌گیرد

تولید روزانه بیش از ۲۰۰ موتور «ای. ‌اف. ۷» در ایران خودرو

کد خبر : ۱۷۰۷۳۶

با رفع مشکل مربوط به تامین واشر سرسیلندر و اویل‌ماژول، تولید موتور «ای. ‌اف. ۷» در خطوط تولیدی موتور سازی ایران خودرو بار دیگر افزایش یافته و در آینده نزدیک به روزانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ دستگاه خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، معاون تولید نیروی محرکه ایران خودرو با بیان این مطلب، گفت: موتور «ای. ‌اف. ۷» بسیار پیشرفته است، به همین دلیل تعمیرات آن در شبکه خدمات پس از فروش اهمیت بسیار دارد و ایران خودرو برای تجهیز تعمیرکاران به مهارت و دانش لازم، آنان را در خطوط تولید آموزش می دهد.

جمشید حیدرکندری آشنایی با دقت های مونتاژی و کیفیتی این موتور را از نتایج آموزش تعمیرکاران در خطوط تولیدی دانست و افزود: ۳۷ هزار دستگاه اولیه موتور «ای. ‌اف. ۷» هیچ ایراد و برگشتی نداشت، اما بعدها به دلیل عدم تامین بعضی از قطعات نامنطبق با نقشه و استاندارد در داخل کشور، مشکلاتی در این موتور پیدا شد که نارضایتی مشتریان را در پی داشت.

معاون تولید نیروی محرکه افزود: از سال گذشته رویه های مربوط به تولید موتور «ای. ‌اف. ۷» به حالت اصلی برگشت، اصلاحات لازم انجام شد و مردم بار دیگر توانستند با خیال راحت بر سمند مجهز به این موتور سوار شوند.

کندری متذکر شد: در حال حاضر تعداد تولید روزانه در خطوط موتورسازی ایران خودرو ۲۲۰۰دستگاه انواع موتور است که قابلیت افزایش تولید روزانه تا سه هزار دستگاه را دارد.

وی گفت: خطوط تولید موتورسازی با تغییرات جزیی امکان تولید انواع موتورهای روز جهان را دارد.

انبوه سازی موتور «تی. یو. ۳»

وی همچنین ادامه داد: در نیمه نخست سال جاری تولید موتور «تی. یو. ۳» به مرحله انبوه می رسد و با نصب این موتور برروی پلاتفرم ۲۰۶ تولید یکی از تیپ های پرطرفدار این محصول که به واسطه وابستگی صددرصد موتور به پژو فرانسه و در شرایط تحریم از سبد محصولات ایران خودرو خارج شده بود، دوباره از سر گرفته خواهد شد.

جانشین قائم مقام تولید گفت: یکی از خطوط ماشین‌کاری سیلندر و سرسیلندر «ایکس. یو. ۷» در معاونت نیرو محرکه، طی پروژه ای برای ماشین‌کاری سیلندر و سرسیلندر «تی. یو. ۳» تغییر کاربری داده شده است و به زودی، با تامین قطعات خام به مرحله تولید انبوه می‌رسد.

وی افزود: سایر الزامات تولید این محصول با عزم و همکاری شرکت ساپکو درحال تامین و تدارک است که تا قبل از نیمه دوم امسال شاهد تولید انبوه این محصول پرطرفدار با مصرف پایین سوخت خواهیم بود.

کندری خاطرنشان کرد: علاوه بر تولید موتور، بخش عمده ای از نیاز ایساکو و مشتریان درخصوص درخواست سیلندر و سرسیلندر ماشین‌کاری شده با قیمتی بسیار نازل از قیمت فعلی نیز برآورده خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز