خبرگزاری کار ایران

معاون ایدرو:

دانشگاه های کشور تنها عرضه محور هستند / تعادل بین عرضه و تقاضا در کشور نیست

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۱۶۷

برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی به یکسری پیش نیازها احتیاج است ما باید کالایی را به دنیا ارائه کینم که در آن اقتدار داشته باشیم و در بخش فناوریهای حیاتی و ملی حق وابستگی به هیچ کشوری را نداریم.

معاون صنایع پیشرفته سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) گفت: تعادل بین عرضه و تقاضا در کشور نیست و دانشگاه های کشور تنها عرضه محور هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهرداد صباغی، معاون ایدرو صبح امروز درنشست اقتصاد مقاومتی و توسعه صنایع پیشرفته اظهار داشت: باید مدلی در داخل کشور پیاده کنیم که تقاضا محور باشد، با وجود گذشت سی سال از انقلاب هنوز بسیاری از دروازه های صنعت فتح نشده اند.

وی گفت: استراتژی به معنای تدبیر غلبه بر رقیب است و از این منظر رقبای ما بنا به دلایلی نمی خواهند کشور درعرصه فناوری پیشرفته حضور جدی داشته باشد.

صباغی افزود: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی به یکسری پیش نیازها احتیاج است ما باید کالایی را به دنیا ارائه کینم که در آن اقتدار داشته باشیم و در بخش فناوریهای حیاتی و ملی حق وابستگی به هیچ کشوری را نداریم.

وی با بیان اینکه دانشگاه های کشور تنها عرضه محور هستند، اظهار داشت: دانشگاه های کشور به هیچ عنوان قصد ندارند که مشکل صنعت را حل کنند و آنها تنها بدنبال پرورش دانشمند هستند.

وی در خاتمه گفت: نباید خودروهای بی کیفیت بدست مردم بدهیم زیرا مسلما آنها ترجیح می دهند خودروی خارجی، حتی چینی خریداری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز