خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع اظهارداشت:

مدیریت حرفه ای نوید آینده بهتر در صنعت خودرو

کد خبر : ۱۶۳۳۷۱

ایلنا: رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع گفت: آنگونه که مشخص است تلاش مجموعه مدیریتی سایپا بر این است که مشکلات بوجود آمده از گذشته را بطور حرفه ای مرتفع نماید و مشکلات موجود را با کارمضاعف و کارشناسی از بین ببرد.

مهندس غلامرضا شافعی رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور در حاشیه بازدید از شرکت سایپا در گفت و گو با سایپا نیوز اظهار داشت: با تدابیری که اندیشیده شده است، امسال سال خوبی در انتظار سایپا خواهد بود.
وی افزود: گروه سایپا در طی مدت اخیر برنامه های متعددی را در نظر گرفته است که قطعاً طی امسال بخشی از این برنامه ها به بار خواهد نشست و نتایج بسیار خوبی را برای صنعت خودرو و سایپا به بار خواهد آورد.
شافعی ادامه داد: تنوع محصولات سایپا در طی مدت اخیر افزایش خوبی داشته است و مدیریت این شرکت تمام تلاش خود را در جهت رضایت مصرف کنندگان و بهبود بازار خودرو بکار گرفته است که امیدواریم این اتفاق هرچه سریعتر رخ دهد.
وی مدیریت سایپا را مدیریتی حرفه ای و بی حاشیه دانست و اظهار داشت: آنگونه که مشخص است تلاش مجموعه مدیریتی سایپا بر این است که مشکلات بوجود آمده از گذشته را بطور حرفه ای مرتفع نماید و مشکلات موجود را با کارمضاعف و کارشناسی از بین ببرد.
رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع کشور در ادامه خواستار رسیدگی به وضعیت قیمت گذاری محصولات خودروسازان شد و اذعان داشت: در زمینه قیمت گذاری خودروهای تولید داخل اگر دولت به تکالیف قانونی که در ماده ۱۰۱ قانون برنامه پنجم توسعه برایش پیش بینی شده است عمل کند بسیاری از مشکلات موجود را برطرف خواهد کرد.
وی ادامه داد: در این ماده قانونی تاکید شده است که کالاهای تولید داخل، عموماً از قیمت گذاری معاف خواهند بود و اگر دولت تشخیص دهد که کالایی را قیمت گذاری کند باید مابه التفاوت آن را پرداخت یا از بدهی شرکت تولیدکننده به دستگاه های دولتی تهاتر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز