خبرگزاری کار ایران

افتتاح نمایشگاه اتومکانیکای استانبول

سایپا در نمایشگاه اتومکانیکای ترکیه

کد خبر : ۱۵۸۸۴۳

ایلنا: گروه خودروسازی سایپا با هدف ارائه دستاوردهای قطعه سازی و نمایش قطعات صادراتی محصولات خود در نمایشگاه بین المللی اتومکانیکای ترکیه که با حضور بیش از دو هزار شرکت قطعه ساز در شهر استانبول افتتاح شد شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه اتومکانیکای ترکیه در شهر استانبول از تاریخ ۲۱ تا ۲۴ فروردین برگزار می شود و شرکت های فنر سازی زر، قالب های بزرگ صنعتی، سایپا شیشه، سایپا پرس، رادیاتور ایران و مالیبل از گروه خودروسازی سایپا با هدف ارائه توانمندی های تولید قطعات صادراتی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.


بر اساس این گزارش گروه خودروسازی سایپا با رویکرد جدید در زمینه توسعه فعالیت صادرات قطعات یدکی در سال ۹۳ با انسجام و حضور در این نمایشگاه توانمندیهای شرکتهای حاضر و دیگر توانمندیهای گروه خودروسازی سایپا را به اطلاع تجار و فعالان بین المللی خودرو میرساند تا با اطلاع رسانی مزیت های تجاری قطعات تولید شده توسط شرکت هخای گروه خودروسازی سایپا سفارشهای مد نظر در این زمینه دریافت گردد.


گروه خودروسازی سایپا امیدوار است بتواند در این نمایشگاه علاوه بر ارائه دستاوردهای صادراتی و ایجاد مراودات جدید تجاری راه را برای حضور و همکاری با قطعه سازان و خودروسازان بزرگ جهانی هموار کند.

لازم به ذکر است گروه سایپا در نمایشگاه استانبول در سالن ۷ قطعات اصلی حضور دارد که تا کنون استقبال مناسبی از سوی شرکت ها و تجار کشورهای اروپایی از توانمندیهای این گروه صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز