خبرگزاری کار ایران

شناسایی آرایشگاههای غیرقانونی و بدون جواز / آخرین نرخ های خدمات آرایشگری اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۹۹۱

انجام تاتو تنها در آرایشگاه های زنانه آزاد است ولی در آرایشگاه های مردانه همچنان غیر قانونی است.

رییس اتحادیه صنف پیرایشگران و آرایشگران از شناسایی آرایشگاههای غیر قانونی و بدون جواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی گواهی، رییس اتحادیه صنف پیرایشگران و آرایشگران مردانه تهران دریک نشست خبری که صبح امروز برگزار شد اظهار داشت: در سال گذشته به منظور بهبود کیفیت فعالیت آرایشگران حدود صنفی آرایشگاهها ۳۰۰ متر تعیین شد.

وی با اشاره به مهمترین اهداف این اتحادیه در سال جدید ادامه داد: مهمترین هدف این اتحادیه در سال ۹۳ تشکیل اتحادیه کشوری صنف آرایش و پیرایش و نیز برگزاری مسابقات آرایشگری کشوری است تا بهترین مدل موی ایرانی مطابق با شئونات اخلاقی به عنوان الگویی منتخب ارائه و در ژورنال مدل موی ایرانی چاپ شود.

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه افزود: از نیمه دوم سال ۹۳ کلیه فعالیت ها از قبیل ارائه جواز کسب و دریافت حق عضویت به صورت الکترونیکی به اعضای اتحادیه ارائه خواهد شد.

وی همچنین به آزاد شدن تاتو در آرایشگاه های زنانه نیز اشاره کردو گفت: بر اساس جلسات متعددی که با مسئولین وزارت بهداشت در خصوص انجام تاتو در آرایشگاه های زنانه داشتیم؛ تصمیم بر این شد تا کار تاتو در آرایشگاه های زنانه و توسط افرادی که در کلاس های ۱۰ تا ۱۲ ساعته وزارت بهداشت آموزش دیده اند؛ انجام شود اما در آرایشگاههای مردانه همچنان ممنوع است.

گواهی تصریح کرد: در برخی مکان‌های غیر قانونی و بدون جواز کسب، آقایان به اصلاح و آرایش بانوان می‌پردازند و بارها دیده شده که این افراد در آپارتمان‌های مسکونی به ارائه خدمات به مشتریان می‌پردازند که بازرسین ما این افراد را شناسایی خواهند کرد.

وی با ابراز تاسف از استفاده برخی بازیکنان فوتبال از مدل‌های شیطان پرستی و خارج از عرف گفت: با برپایی مسابقه آرایشگری از طریق اتحادیه به دنبال به رخ کشاندن مدل‌های موی ایرانی هستیم.

در ادامه رییس اتحادیه صنف آرایشگران و پیرایشگران مردانه تهران نرخ خدمات واحدهای آرایش مردانه در سال جدید را اعلام کرد و گفت: در صورتی که نرخ حامل های انرژی افزایش یابد این نرخ گذاری های نیز تغییر خواهد کرد.

بنا بر این گزارش، نرخ های جدید خدمات آرایشگاه های مردانه تهران با ۵۰ درصد افزایش نسبت به سال گذشته از سوی اتحادیه تعیین شده است و نرخ خدمات اضافی با توافق طرفین خواهد بود که البته این خدمات شامل خدمات به داماد و شستشو و انجام سشوار نیز می شود.

درجه واحد صنفی: یک

اصلاح سر بدون شستشو: ۱۲ هزار تومان

اصلاح سر کودکان(دانش‌آموزی): ۸ هزار تومان

اصلاح سر با ماشین: ۶ هزار تومان

اصلاح صورت با ماشین: ۵ هزار تومان

درجه واحد صنفی: دو

اصلاح سر بدون شستشو: ۱۰ هزار تومان

اصلاح سر کودکان(دانش‌آموزی: ۷ هزار تومان

اصلاح سر با ماشین: ۵ هزار تومان

اصلاح صورت با ماشین: ۴ هزار تومان

درجه واحد صنفی: سه

اصلاح سر بدون ستشو: ۸ هزار تومان

اصلاح سر کودکان(دانش‌آموزی): ۶ هزار تومان

اصلاح سر با ماشین: ۴ هزار تومان

اصلاح صورت با ماشین: ۳ هزار تومان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز