خبرگزاری کار ایران

رییس اتحادیه نمایشگاه داران در گفتگو با ایلنا:

رکود در نمایشگاههای خودرو / افزایش ۱۰ درصدی قیمت خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۵۴۴

هم اکنون در نمایشگاههای خودرو خرید و فروش چندانی صورت نمی‌گیرد و رکود در نمایشگاه‌ها سایه انداخته و اندک خرید و فروش‌ها هم در مورد خودروهای دست دوم انجام می‌شود.

رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو از رکود در نمایشگااهای خودرو و افزایش ۱۰ درصدی نرخ خودرو خبر داد.

غلامحسین قاسمیان، رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ درخصوص وضعیت خودرو در بازار پس از ایام نوروز اظهار داشت: با آغاز سال ۹۳ قیمت خودرو با افزایش مواجه شد، رشد ۲ درصدی مالیات بر ارزش افزوده از یک سو و افزایش قیمت حامل‌های انرژی از سوی دیگر و نیز افزایش دستمزد کارگران و نیز زمزمه‌های افزایش ۵ درصدی تعرفه خودروهای وارداتی باعثشد تا بهای خودرو دستخوش تغییر شود.

وی افزود: هم اکنون در نمایشگاههای خودرو خرید و فروش چندانی صورت نمی‌گیرد و رکود در نمایشگاهها سایه انداخته و اندک خرید و فروش‌ها هم در مورد خودروهای دست دوم انجام می‌شود.

قاسمیان خاطرنشان کرد: طی دو سال گذشته خریداران خودروهای دست دوم بیشتر از خودروهای صفر بوده‌اند و این موضوع به دلیل قیمت پایین‌تر خودروهای دست دوم است.

وی در خاتمه تاکید کرد: دولت می‌تواند یارانه تولید به خودروسازان اختصاص دهد تا تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان خودرو هر دو راضی باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز