خبرگزاری کار ایران

وزیر جهاد کشاورزی:

بخش کشاورزی از مخاطبان اصلی اقتصاد مقاومتی است

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۱۱۲

ضروری است به سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی با رویکرد " فرصت سازی " برای بخش کشاورزی کشور نگاه شود. / کار کشاورزی در بخش ستادی و پشتیبانی نیز مانند حوزه عملیاتی تولید به تلاش شبانه روزی نیاز دارد.

وزیر جهادکشاورزی بخش کشاورزی را از مخاطبان اصلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: باید به سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی با رویکرد " فرصت سازی " برای بخش کشاورزی کشور نگاه شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی وزارت جهادکشاورزی، محمود حجتی در نخستین جلسه شورای مدیران این وزارتخانه در سال ۹۳ از مدیران این وزارتخانه خواست تا برنامه‌های اجرایی حوزه‌های کاری خود در زمینه تحکیم بخشی و پایدار سازی بنیان‌های کشاورزی و تامین نهاده‌های اساسی تولیدات کشاورزی با محوریت تولید ملی و براساس اصول کشاورزی پایدار رابه فوریت تهیه و ارایه کنند.

وزیر جهادکشاورزی با اشاره به جایگاه تولید و تامین محصولات کشاورزی و کالاهای اساسی مورد نیاز جامعه در اسناد بالادستی کشور تصریح کرد: کشاورزی از پرریسک‌ترین فعالیت‌های اقتصادی است و در همه جای دنیا مورد حمایت ویژه دولت‌هاست بر این اساس انتظار می‌رود در کشور ما نیز بخش کشاورزی از حمایت‌های ویژه برخوردار شود.

در ادامه این نشست و پس از گزارش معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری درباره وضعیت خشکیدگی درختان بلوط جنگل‌های زاگرس، وزیر جهادکشاورزی تاکید کرد: موضوع خشکیدگی درختان زاگرس باید به صورت یک پروژه ملی و با مجری، اعتبارات و سازمان کار مشخص پیگیری شود. وی افزود: باید همه تلاش هایمان را برای برطرف کردن این مشکل به کار بگیریم و در این ارتباط از تجارب و دانش همه صاحبان اندیشه و نهاد‌ها در داخل و خارج از کشور بهره‌ ببریم.

وزیر جهادکشاورزی همچنین در این نشست با اشاره به نامگذاری سال ۹۳ با عنوان " اقتصاد، فرهنگ، باعزم ملی و مدیریت جهادی " از سوی مقام معظم رهبری، بر انجام تلاش بیشتر و با انگیزه مضاعف از سوی مدیران و کارکنان این وزارت تاکید کرد و گفت: کار کشاورزی در بخش ستادی و پشتیبانی نیز مانند حوزه عملیاتی تولید به تلاش شبانه روزی نیاز دارد.

وی بخش کشاورزی را از مخاطبان اصلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عنوان و تاکید کرد: ضروری است به سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی با رویکرد " فرصت سازی " برای بخش کشاورزی کشور نگاه شود.

حجتی در ادامه با اشاره به آغاز فصل برداشت و خرید گندم کشاورزان در مناطق جنوبی کشور بر ضرورت آمادگی کامل بخش های مرتبط و انجام پشتیبانی های لازم در این زمینه تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز