خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا:

میانگین زمان انتظار مشتریان مطابق با استاندارد جهانی است

کد خبر : ۱۵۵۸۵۷

برابر اعلام ستاد مرکزی سفرهای نوروزی مبنی بر افزایش رشد مسافرتها در ایام نوروز، توانسته ایم میانگین زمان انتظار مشتریان را در حد استاندار جهانی حفظ کنیم.

ایلنا: مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا گفت: برابر اعلام ستاد مرکزی سفرهای نوروزی مبنی بر افزایش رشد مسافرتها در ایام نوروز، توانسته ایم میانگین زمان انتظار مشتریان را در حد استاندار جهانی حفظ کنیم.

احمد کرفی، مدیرعامل شرکت امداد خودرو سایپا که از ابتدای طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا از پایگاههای ثابت و سیار و همچنین بازدید از نمایندگیهای کشیک نوروزی از چندین استان مشغول بازدید می باشد تصریح کرد: این اقدام که با بکارگیری مدیریت هوشمند ناوگان(Avl)، ارائه آموزش های فنی و عملیاتی به تمامی امدادگران در سال ۹۲، اختصاص خطوط تلفنی ۴ رقمی به امدادگران و مدیران شبکه خدمات پس از فروش، تامین قطعات یدکی مورد نیاز خدمات امدادی و حضور فعال نمایندگی های کشیک گروه سایپا، قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، ارتقاء فرهنگ رانندگی، اصول ایمنی سفر و سرعت در خدمات امدادی از جمله عوامل موثر در کاهش مدت زمان خدمات امدادی بوده است.

وی گفت: از آغاز طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودرو سازی سایپا شرکت امداد خودرو سایپا ۷۷ در صد خدمات ارائه شده را به غیر مشترکین ارائه داده و ۲۳ درصد خدمات نیز به خودروهای مشترک ارائه گردیده است.

مهندس کرفی در ادامه اظهار داشت: با توجه به آمادگی و تدارک گسترده شرکت سایپا یدک در تامین و ارسال به موقع قطعات یدکی قبل از شروع طرح وهمچنین در زمان اجرای طرح نقش بزرگی در کاهش زمان انتظار امدادی ایفا کرده است.

وی افزود: در حال حاضر ۵۲۸ ناوگان امدادی که بصورت پایگاههای ثابت و سیار، ۵۳۳ نمایندگی به صورت یک شیفت و ۳۰ نمایندگی به صورت شبانه‌روزی به ارائه خدمت به مشتریان گروه سایپا تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری ادامه دارد فعال هستند.

مدیر عامل شرکت امداد خودرو سایپا در خاتمه گفت: مسافران نوروزی در صورت نیاز به خدمات امدادی می توانند ۲۴ ساعته با شماره ۰۹۶۵۵۰ و ۸۴۴۴۴-۰۲۱ تماس گرفته ویا از طریق ۱۰۰۰۹۶۵۵ ارتباط برقرارکنند.

طرح خدمات امداد نوروزی گروه خودرو سازی سایپا از ۲۵/۱۲ / ۹۲ آغاز و تا تاریخ ۱۷/۰۱ / ۹۳ ادامه خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز