خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه خشکبار تهران در گفتگو با ایلنا:

کاهش ۲ تا ۳ درصدی قیمت آجیل شب یلدا

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۰۵

امسال نسبت به ماه‌های دی، بهمن و اسفند سال گذشته در کل ۶۰ تا ۷۰ قلم آجیل؛ ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش قیمت داشته‌ایم.

به گفته رئیس اتحادیه خشکبار قیمت آجیل شب یلدا نسبت به سال گذشته ۲ تا ۳ درصد کاهش یافته است.

مصطفی احمدی رئیس اتحادیه خشکبار تهران درخصوص وضعیت آجیل شب یلدا به خیرنگار ایلنا گفت: در حال حاضر آجیل به وفور در بازار یافت می‌شود و تقاضا تا حدی کاهش یافته اما استقبال مردم برای خرید آجیل شب یلدا خوب بوده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به کاهش نسبی تقاضا قیمت‌ها کاهش یافته، اظهار داشت: امسال نسبت به ماه های دی، بهمن و اسفند سال گذشته در کل ۶۰ تا ۷۰ قلم آجیل؛ ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش قیمت داشته‌ایم.

احمدی با اشاره به اینکه قیمت آجیل بر اساس محلات و شهر و استان‌های مختلف متفاوت می‌باشد افزود: قیمت آجیل بسته به میزان تقاضا، قیمت دلار و همچنین قیمت جهانی پسته متغیر است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت صادرات آجیل نسبت به سال گذشته چندان مطلوب نبوده، خاطرنشان کرد: اگر اوضاع عرضه و تقاضا در بازار آجیل با روند کنونی پیش برود قیمت‌ها در ایام نوروز نیز افزایشی نخواهند داشت.

رئیس اتحادیه خشکبار همچنین گفت: قیمت آجیل شب یلدا نسبت به سال گذشته ۲ تا ۳ درصد کاهش یافته است.

وی در خاتمه از راه اندازی قریب الوقوع شهرک تخصصی خشکبار و آجیل در شهرک صنعتی قرچک خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز