خبرگزاری کار ایران

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران و چین:

احتمال کاهش بیشتر نرخ ارز / سرازیر شدن دلارهای خانگی به بازار

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۰۴

هم اکنون موقعیت مناسبی است تا دولت از علائمی که از بازار در خصوص نرخ ارز بدست می آورد نرخ دلار را برای بودجه سال آینده تعیین کند.

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران و چین از احتمال کاهش بیشتر نرخ ارز در روزهای آینده و سرازیر شدن دلارهای خانگی به بازار خبر داد.

مجیدرضا حریری، نایب رییس اتاق بازرگانی ایران و چین در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به توافق ایران با ۱ + ۵ اظهار داشت: بخش مهمی از مشکلات اقتصادی کشور که متاثر از کمرنگ شدن روابط ایران در حوزه بین‌المللی بود حل شد و به طبع آن جامعه هم به آینده امیدوارتر شد.

وی افزود: بخشی از کاهش ارزش پول ملی در سال‌های گذشته ناشی از ابهامات مردم از برنامه‌های اقتصادی کشور بود که ترجیح می‌دادند پس اندازهای خود را با خرید ارز و طلا به پس اندازهای پایدارتری تبدیل کنند.

حریری تصریح کرد: حال با توجه به شرایط بوجود آمده، ارزهای خانگی به سوی بازار سرازیر می‌شوند و بازار هم تحت تاثیر این عرضه واکنش نشان داده و احتمال اینکه نرخ دلار به ۲۷۰۰ تومان کاهش یابد زیاد است.

وی خاطر نشان کرد: هم‌اکنون موقعیت مناسبی است تا دولت از علایمی که از بازار در خصوص نرخ ارز بدست می آورد نرخ دلار را برای بودجه سال آینده تعیین کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز