خبرگزاری کار ایران

ثروتی ضمن انتقاد از وزاردات بی‌رویه در کشور:

کشت وکار جای خود را به کسب و کار داده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۲۹

ما بیماری هستیم که کارخانجات تولیدی و صنعتی خود از نساجی تا اتومبیل سازی را با نفت و گاز می‌سوزانیم. نفت و گاز را می‌فروشیم و سپس ارز به دست آمده را در اختیار وارد کنندگان قرار می‌دهیم و این خود زنی اقتصادی است.

نماینده بجنورد، مانه وسملقان خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کشت و کار در کشور جایش را به کسب و کار داده و کسی پاسخگوی واردات بی‌رویه نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، موسی الرضا ثروتی، پیش ازظهر امروز در نطق میان دستور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سخنانی با اشاره به رشد ۴۰ درصدی بیکاری در کشور خواهان تلاش دولت در رفع بیکاری روزافزون جوانان شد و خطاب به دولت گفت: ضمن رسیدگی بیشتر به وضع معیشتی بازنشستگان به جای دعوت به کار و اشتغال مجدد آن‌ها در ادارات زمینه را برای اشتغال فرزندان آن‌ها فراهم کند.
وی ضمن بیان اینکه ما صاحب کشوری بزرگ و مردمی باهوش هستیم اما بیمارگونه عمل می‌کنیم، گفت: ما بیماری هستیم که کارخانجات تولیدی و صنعتی خود از نساجی تا اتومبیل سازی را با نفت و گاز می‌سوزانیم. نفت و گاز را می‌فروشیم و سپس ارز به دست آمده را در اختیار وارد کنندگان قرار می‌دهیم و این خود زنی اقتصادی است.
ثروتی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کشت و کار در کشور جایش را به کسب و کار داده و کسی پاسخگوی واردات بی‌رویه نیست.
وی ضمن اشاره به قرار گرفتن منطق روستایی و مسکونی در مسیر راه‌ها خواستار در نظر گرفتن حقوق این ساکنین در ایجاد امر راه سازی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز