خبرگزاری کار ایران

رئیس انجمن خودروسازان در گفتگو با ایلنا:

خودروسازان درخواست افزایش قیمت دادند / زیان ۱۳۰ میلیارد تومانی یکی از خودروسازان

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۱۷

در برخی از رسانه‌ها به نقل از رئیس شورای رقابت آورده شده که خودروسازان تنها خواستار تعدیل تورم شدند که این سخنان از طرف رسانه‌ها اشتباه برداشت شده است و خودروسازان به دلیل زیان مالی که از ابتدای سال تاکنون کرده‌اند تنها خواهان افزایش قیمت هستند و به زودی نیز این امر اتفاق خواهد افتاد.

خودروسازان طی مکاتباتی که با رئیس شورای رقابت داشتند، خواستار افزایش قیمت خودرو شدند.

احمد نعمت بخش رئیس انجمن خودروسازان درگفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به مکاتبات قبلی خودروسازان و همچنین جلسه روز چهارشنبه با رئیس شورای رقابت، اظهار داشت: در این جلسه خودروسازان نه تنها درخواست افزایش قیمت دادند بلکه خواستار اصلاح قیمت پایه خودرو نیز شدند.

وی افزود: در برخی از رسانه‌ها به نقل از رئیس شورای رقابت آورده شده که خودروسازان تنها خواستار تعدیل تورم شدند که این سخنان از طرف رسانه‌ها اشتباه برداشت شده است و خودروسازان به دلیل زیان مالی که از ابتدای سال تاکنون کرده‌اند تنها خواهان افزایش قیمت هستند و به زودی نیز این امر اتفاق خواهد افتاد.

نعمت بخش ادامه داد: برای مثال از ۳ ماهه ابتدایی سال تنها شرکت سایپا با ۵۲هزار دستگاهی که فروخته است، ۱۳۰ میلیارد تومان ضرر کرده است که این ضرر شامل تمامی خودروسازان دیگر و همچنین قطعه سازان نیز شده است.

وی در پایان تصریح کرد: رئیس شورای رقابت معلوم نیست به چه دلیل زیان خودروسازان را در نظر نمی گیرد، در صورتی که طبق جلسه خودروسازان با وزیر صنعت، معدن و تجارت نه تنها این زیان‌ها واقعی است بلکه طبق گزارش ارایه شده به وزیر افزایش قیمت خودرو دور از ذهن نیست و باید صورت بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز