خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می دهد:

برگزاری نشست خبری یا گفت و شنود یکطرفه

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۲۲۳

خبرنگاران که از مشکلات و چالش‌های کشاورزان در حوزه تامین سرمایه در گردش و برخورداری از تسهیلات آن سوال می‌کردند با ادامه نوشته‌های مدیرعامل این شرکت مواجه می‌شدند و البته رفتار ناپسند مسئولان روابط عمومی.

صبح امروز، نشست خبری صندوق حمایت از توسعه بخش‎ کشاورزی در حالی برگزار شد که مدیرعامل این شرکت طبق روال همیشگی در پاسخ به خبرنگاران جوابی نداشت و به قرائت صحبت‌های مکتوب خود ادامه می داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست خبری مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه بخش‎ کشاورزی امروز در محل این شرکت با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و این بار هم مثل همیشه آمارهای عملکردی تکراری چندین وچند ساله که امسال تنها یکسال به آن اضافه شده بود، از سوی این مقام مسئول مطرح شد و خبری از بررسی و چالش‌های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی نبود، البته شاید کشاورزان دیگر مشکلی از نظر تامین منابع و سرمایه‌های در گردش ندارند.

خبرنگاران هم که از مشکلات و چالش‌های کشاورزان در حوزه تامین سرمایه در گردش و برخورداری از تسهیلات آن سوال می‌کردند با ادامه نوشته‌های مدیرعامل این شرکت مواجه می‌شدند و البته رفتار ناپسند مسئولان روابط عمومی.

اما سوال اینجاست مگر نه اینکه باید برای پیشرفت و تغییر نابسامانی‌های موجود آن‌ها را تحلیل و بررسی کرد و آیا اینکه هر سال در مناسبت‌های مختلف مانند دهه فجر به مقایسه توسعه و پیشرفت کشور طی سی و چند سال گذشته(که البته اجتناب ناپذیر و طبیعی هم هست) بپردازیم سبب رشد و تعالی بخش های مختلف می شود؟

باید پرسید گرچه صندوق حمایت از توسعه بخش‎ کشاورزی که یکی از صندوق‌هایی است که در همه شعب استانی و ملی آن در کشور سرمایه در گردش‌اش از محل اعتبارات دولتی و سهام اعضاء آن(۴۹ درصد دولتی و ۵۱ درصد کشاورزان عضو صندوق) تامین می‌شود؛ بنابراین چرا رضوی – مدیرعامل این صندوق – تنها میزان اعتبارات پرداخت شده طی ده ماه گذشته و نهایتا سهم هر بخش را اعلام می‌کند و اینکه از میان بیش از ۲۰ هزار عضو صندوق چند نفر توانسته‌اند از این تسهیلات بهره‌مند شوند و یا اینکه چرا از بین بیش از ۴.۵میلیون بهره بردار وخیل عظیم تشکل های بخش کشاورزی تنهاحدود ۲۰ هزار نفر توانسته‌اند به عضویت این صندوق که تسهیلات بسیار کم بهره(۴ درصد) به اعضای خود می‌دهد، سخنی به میان نمی آید؟

و چرا های دیگری که خبرنگاران در پی جواب آن بودند و مدیر عامل و روابط عمومی از پاسخ گویی طفره رفتند.

خبرنگار: یاسمن خالقیان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز