خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

راه اندازی باشگاه مجازی آموزش مهارت و یادگیری دانش بنیان امید

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۷۰۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی باشگاه مجازی آموزش مهارت و یادگیری دانش بنیان امید، از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خبر داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی باشگاه مجازی آموزش مهارت و یادگیری دانش بنیان امید، از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، کورش پرند گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با توجه به تغییرات فناوری و به ویژه فناوری اطلاعات، روشهای نوین آموزشی را مبتنی بر فضای مجازی و به ویژه فرصتهای شبکه سازی در فضای مجازی و بهره گیری از ابزارهای نوین فناوری اطلاعات طراحی کرده است.

وی اظهار داشت: کارآفرینی دانش بنیان، ارتقای سطح آگاهی جامعه و فرهنگ عمومی پیرامون مهارت آموزی و کسب فرصتهای شغلی مبتنی بر کسب مهارت و بسترسازی دسترسی عمومی به آموزشهای مهارتی و سبک زندگی مبتنی بر فناوری اطلاعات و بهره گیری از فضای مجازی از مهمترین اهداف راه اندازی باشگاه مجازی آموزش مهارت و یادگیری دانش بنیان امید هستند.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور ادامه داد: در این راستا این سازمان با عقد تفاهم نامه همکاری با مرکز پژوهشی فناوری و سبک زندگی دانشگاه صنعتی شریف و مجتمع رهروان دانشگاه تهران، بسترهای ایجاد باشگاه مجازی امید، آموزش مهارت و یادگیری دانش بنیان را به منظور ارائه خدمات آموزشی، کارآفرینی و اشتغال دانش بنیان فراهم کرده و بزودی از آن رونمایی می کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در باشگاه مجازی امید، آموزشگاههای فنی و حرفه ای آزاد تحت پوشش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور آموزشهای مهارت را براساس پنج هزار استاندارد آموزشی این سازمان در حوزه های صنعت، خدمات، کشاورزی، فرهنگ و هنر، فناوریهای پیشرفته و مدیریت و کارآفرینی به صورت مجازی آموزش می دهند.

پرند ا ظهار داشت: استفاده از محتواهای آموزش مجازی شامل کتاب الکترونیکی، مالتی مدیا، فیلم و حضور در کلاس درس به صورت مجازی و تعامل با مربی در ساعاتی مشخص از روش های آموزش در باشگاه مجازی امید می باشند.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: کارآموزان دوره های مهارت، مدیران آموزشگاه های فنی و حرفه ای آزاد، مربیان آموزشهای فنی و حرفه ای، کارکنان دولت، دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهها، زنان خانه دار و عموم مردم از مخاطبان آموزش های باشگاه مجازی امید هستند.

وی ادامه داد: سامانه آموزشهای مهارتی مجازی، سامانه آموزش کارکنان دولت، کلینیک مشاوره، سامانه فروش محصولات مهارت آموختگان از سامانه ها و امکانات باشگاه مجازی امید می باشند.

پرند در خاتمه گفت: بسته کارتهای اعتباری امید شامل سیم کارت رایتل با ۱۰ هزار دقیقه مکالمه و ۵ هزار پیامک رایگان، کارتهای اعتباری کارآفرینی، آموزش مهارتی، آموزش و سهام بورس، شهروندی، مشاوره، خانواده، بیمه، سلامت و رفاهی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز