خبرگزاری کار ایران

رییس اتحایه قالیشویان در گفت‌و‌گو با ایلنا:

مردم مواظب واحد‌های قالیشویی غیر مجاز باشند / شستشوی درجه یک فرش اعلاء دستباف۶۵۰۰۰

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۴۶

متاسفانه با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال به طور قارچ گونه‌ای واحد‌های قالیشویی ایجاد می‌شوند و ما به دلیل حجم بالای کار در این دو ماه پایانی نمی‌توانیم به طور کامل نظارت را انجام دهیم.

رییس اتحادیه قالیشویان گفت: به دلیل رشد قارچ گونه قالیشویان غیر مجاز مردم با مراجعه به سایت اتحادیه قالی‌های خود را به قالیشویی‌های دارای پروانه ارائه دهند.

حمید محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا گفت: متاسفانه با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال به طور قارچ گونه‌ای واحد‌های قالیشویی ایجاد می‌شوند و ما به دلیل حجم بالای کار در این دو ماه پایانی نمی‌توانیم به طور کامل نظارت را انجام دهیم.

وی ادامه داد: البته هموطنان می‌توانند برای اینکه خدمات قانونی به آنان ارائه شود و درصورت هر گونه مشکل اتحادیه پاسخگوی آنان باشد به سایت اتحادیه به آدرس http: / / eght۱۳۵۱. ir مراجعه کنند چراکه لیست کامل واحد‌های قالیشویی در آنجا درج شده است.

وی همچنین در خصوص قیمت‌های مصوب نیز گفت: براساس نرخ مصوب جلسه ۹۳/۹ / ۱۸ کمیسیون نظارت شهرستان تهران، شستشوی موکت معمولی(هر مترمکعب) عادی ۷۰۰۰، شامپو شور ۱۱۰۰۰، درجه یک ۱۲۵۰۰ تومان، شستوشوی موکت پرزدار و گل برجسته(هر متر مکعب) عادی ۱۰۰۰۰، شامپوشور ۱۴۰۰۰، درجه یک ۱۶۰۰۰تومان، انواع فرش ماشینی(هر متر مکعب) عادی ۲۰۰۰۰، شامپوشور ۳۰۰۰۰، درجه یک ۳۵۰۰۰ تومان، فرش دستباف معمولی(هر متر مکعب) عادی ۳۲۰۰۰، شامپوشور ۵۰۰۰۰، درجه یک ۶۰۰۰۰ تومان و فرش دستباف روشن اعلاء(هر متر مکعب) عادی ۳۵۰۰۰،۵۵۰۰۰ و ۶۵۰۰۰ تومان است.

وی ادامه داد: در خصوص سایر مواد نیز خدمات براساس توافق میان دوطرف انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز