خبرگزاری کار ایران

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران اعلام کرد:

فولاد مبارکه اصفهان، ۵۲ درصد محصولات فولادی کشور را تولید کرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۴۳۹

فولاد مبارکه با تولید ۴ میلیون و ۷۶۴ هزار و ۱۴۷ تن محصولات فولادی یعنی ۵۲ درصد تولید کل محصولات فولادی کشور رتبه اول را به خود اختصاص داد.

بر اساس آمار منتشرشده از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) از ابتدای فروردین‌ماه تا پایان آذرماه سال جاری در میان تولیدکنندگان محصولات فولادی، گروه فولاد مبارکه(فولادمبارکه - ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته سبا - ورق خودرو چهارمحال و بختیاری) با تولید ۴ میلیون و ۷۶۴ هزار و ۱۴۷ تن محصولات فولادی یعنی ۵۲ درصد تولید کل محصولات فولادی کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

به گزارش ایلنا، بنا بر همین گزارش در مدت یاد شده مقدار ۱۱ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۹۷۸ تن فولاد خام تولید شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۱۱ میلیون و ۳۸ هزار و ۸۶۱ تن بوده است.

این گزارش حاکیست در میان تولیدکنندگان فولاد خام، گروه فولاد مبارکه اصفهان(شرکت فولاد مبارکه - ناحیه فولادسازی و نورد پیوسته سبا - فولاد هرمزگان) با تولید ۵ میلیون و ۵۴۸ هزار و ۸۰۸ تن فولاد خام و حفظ سهم ۵۰ درصدی از کل تولید فولاد کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است و فولاد خوزستان با تولید ۲ میلیون و ۵۵۶ هزار و ۵۵۱ تن و ذوب‌آهن اصفهان با تولید ۲ میلیون و ۹۶ هزار و ۶۷۵ تن فولاد خام رتبه‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

بر اساس آمار منتشرشده از سوی ایمیدرو همچنین در این مدت مقدار ۹ میلیون و ۹۴ هزار و ۱۳۶ تن انواع محصولات فولادی شامل کلاف، ورق گرم، ورق گالوانیزه، تیرآهن، میلگرد، ورق عریض، لوله و… در کشور تولید شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته مقدار ۸ میلیون و ۸۹۱ هزار و ۸۹۲ تن بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز