خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول در گفتگو با ایلنا خبر داد:

فروش برنج، روغن، گوشت مرغ و قرمز ۱۰درصد زیر قیمت بازار در نمایشگاه بهاره

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۱۷۶

جلسات تنظیم بازار هر هفته برگزار می شود و براساس آخرین تصمیمات در این دوره از نمایشگاه بهاره، برنج، روغن، گوشت مرغ و قرمز با ۱۰ درصد زیر قیمت بازار به فروش خواهد رسید.

یک مقام مسئول گفت: براساس تصمیمات برنج، روغن، گوشت مرغ و قرمز ۱۰درصد زیر قیمت بازار در نمایشگاه بهاره به فروش خواهد رسید.

این مقام مسئول در خصوص برگزاری نمایشگاه بهاره در سطح کشور به ایلنا گفت: ‌ جلسات در این خصوص هر هفته برگزار می شود و براساس آخرین تصمیمات در این دوره از نمایشگاه بهاره، برنج، روغن، گوشت مرغ و قرمز با ۱۰ درصد زیر قیمت بازار به فروش خواهد رسید.

وی ادامه داد: همچنین در خصوص میوه نیز باید گفت که هم اکنون سیب به میزان لازم در سطح کشور وجود دارد و در خصوص پرتقال نیز اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته است.

وی همچنین در خصوص برگزاری نمایشگاه در سطح تهران نیز اظهارداشت: ما در تهران با مشکل محل مواجه بوده و هستیم اما با توجه به همین شرایط به احتمال زیاد نمایشگاه بهاره در منطقه های ارم، حکیمیه، خاوران و به احتمال زیاد مصلی تهران برگزار خواهد شد و باید اعلام کرد دلیل انتخاب این مناطق دسترسی آسان در خصوص حمل و نقل و تردد همشهریان تهرانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز