خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت:

برنامه ریزی بانک کشاورزی برای حمایت از جامعه عشایری کشور

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۶۴۶

سامانه نوینی که بانک کشاورزی برای تسهیل پرداخت تسهیلات به عشایر طراحی کرده، از برنامه ریزی و دیدگاه بلندمدت بانک کشاورزی برای حذف موانع و مشکلات و تسریع خدمت رسانی به عشایر کشور ناشی می شود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ضمن اعلام آمادگی کامل این بانک برای تخصیص و هدایت اعتبار به بخش عشایری، گفت: به محض تأیید مکانیزم اجرایی و حصول توافق بین سازمان های ذیربط پرداخت تسهیلات توسط بانک کشاورزی انجام خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از بانک کشاورزی ایران، مرتضی شهیدزاده درباره سازوکار پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به جامعه عشایری کشور از طریق سامانه اعتباری نوین این بانک، مزایا و موانع پیش روی، اظهار داشت: سامانه نوینی که بانک کشاورزی برای تسهیل پرداخت تسهیلات به عشایر طراحی کرده، از برنامه ریزی و دیدگاه بلندمدت بانک کشاورزی برای حذف موانع و مشکلات و تسریع خدمت رسانی به عشایر کشور ناشی می شود.

وی با تأکید براهمیت تسریع روند اجرایی این سامانه، گفت: داشتن جسارت، لازمه شروع هرکار بزرگ و جدیدی است و در این مسیر نباید از کاستی های احتمالی بیمناک بود، زیرا حمایت از عشایر پرتلاش کشور وظیفه مهمی است که باید هرچه سریعتر محقق شود.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی نیز با بیان اینکه سامانه اعتباری نوین بانک کشاورزی کاستی های روش سنتی پرداخت تسهیلات را برطرف کرده، گفت: این سامانه مزایایی چون اطمینان از هزینه شدن اعتبارات در محل تعریف شده، استفاده از بیمه اعتباری به عنوان تضمین تسهیلات، انجام معاملات به صورت انتقالی و حذف واسطه گری دارد.

حسین صفایی افزود: مدیریت و استفاده از مدل های تعریف شده و تجربه های موفقیت در این مسیر بسیار سودمند است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز